topbella

понеделник, 22 октомври 2018 г.

Грижа за устните:Alverde Sugar Lip Scrub review

От много дълго време искам да пробвам скраб за устни и за моя голяма радост съвсем случайно видях този на Alverde.Разбира се на момента го взех.Цената му беше около 6 лева,което за такъв продукт ми се струва нормално.Като начало мога да кажа ,че отношенията ми с него могат да се определят като "любов от първа употреба".
Доколкото видях се предлага само в този вид,но според мен е достатъчно добър,така че това да не е проблем.Опаковката е страшно сладка ,в много приятен бледорозов нюанс и зелена винтова капачка.Съдържанието е 8 мл.Самият продукт е много бледо, перлено розово и има 2 вида частици:по-едри,безцветни (захарна тръстика) и много фини черни,които може би са ванилия.Честно казано не съм сигурна.
Капачката е стабилна ,завинтва се добре и няма опасност продукта да се разтече,а скосения апликатор позволява лесно нанасяне.Поразрових се за малко информация относно състава и разбрах,че рецептата е с тръстикова захар от сертифицирана биологична култивация и гарантира благодарение на  малките захарни зърна нежно ексфолиране на устните. Формулата с подхранващ бадем и зехтин от сертифицирано биологично земеделие и екстракти от кокос и ванилия ви носят кадифено-нежни устни.Необходимо е малко количество , което нанасяте с масажиране върху устните.По-голямата част попива,а което остане лично аз леко премахвам със салфетка.
Чувството и вида на устните след това е страхотен.Нямам база за сравнение,но устните ми са меки и овлажнени.Дори ми изглеждат някак си по-сочни ,което е супер.Лично аз го използвам ежедневно,особено ако ще слагам червило,ефекта е много добър.Нямам изсъхване на устните,от това че го използвам всеки ден ,нито съм забелязала по-малък ефект,но може би зависи и от устните.Като заключение ще кажа,че това е един много добър,особено за цената си,продукт ,който препоръчвам горещо.Опаковката е удобна,състава е добър,а ефекта е повече от задоволителен.
Надявам се и на вас да ви хареса и ще се радвам ако споделите и вашия опит с този скраб или някой подобен на него :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен