topbella

четвъртък, 21 ноември 2019 г.

Душ скраб за тяло Портокал и Ягода Tutti Frutti review

Здравейте,момичета.Много пъти съм споменавала,че маските за лице са ми абсолютна слабост.Но ако трябва да сложа някой продукт на второ място това несъмнено ще са скрабовете.Преди известно време попаднах на този душ скраб на Farmona от серията Tutti Frutti.
Няма да лъжа,че това,което ме побутна да си го купя беше цветният и свеж външен вид.Това е навик,който често ми докарва разочарования и липси в протмонето,но не и този път.След поредното "кратко" въведение нека ви разкажа и малко за продукта.Както вече споменах опаковката е един път.Същото се отнася и за аромата.Лично на мен ми действа направо опияняващо.Не ме бива много да описвам какъвто и да било вид миризми,но тази определено е страхотна.Интересна ми се стори и комбинацията:портокал и ягода.Доколкото видях този нетипичен микс има и скрита символика.Портокалът символизира плодородието и невинността, а ягодата - любовта и Венера.В синхрон с това тук откриваме и фитоферомони или иначе казано "молекули на любовта".Очевидно те ни правят съблазнителни и неустоими за противоположния пол.Вмъквам го просто да внимавате кога го използвате,за да не стане беля.Шегата настрана за първи път виждам нещо подобно в какъвто и да е продукт.Друго интересно нещо тук са и фитоендорфините.Те пък са "молекули на щастието",като тяхната роля е да ни зареждат с енергия и отлично настроение.Тук съм абсолютно съгласна,защото употребата на този душ скраб наистина е удоволствие.
Формулата е на захарна основа и е едновременно нежна и деликатна,като в същото време оставя кожата гладка и хидратирана.Като бонус към това получавате и аромат,който се задържа върху кожата повече от другите подобни продукти,които съм използвала.

Препоръчителната употреба е 2-3 пъти седмично,като продуктът се пени доста добре и стига за не малко време.Като цяло съм доволна от покупката си и сега по-смело ще разгледам и други продукти от серията.Е,това беше от мен за днес,надявам се поне малко да съм ви била полезна и до скоро .
Много бих се радвала ако ни последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен