topbella

неделя, 16 февруари 2020 г.

Bourjois Healthy Mix Дълготраен фон дьо тен review

Здравейте отново.Днес минавам да се похваля с новия си фон дьо тен.Да,той не е особено нов за повечето хора,но за мен е и вече може би близо  месец не мога да му се нарадвам.

Той идва в стабилна стъклена опаковка от 30 мл и със помпичка,която поне на мен ми е изключително удобна.Този фон дьо тен се води дълготраен,като обещава до 16 часа издържливост.Толкова дълги периоди с грим в моето ежедневие нямат място,но за около 7-8 часа нямам проблем.Тук искам да вмъкна само,че кожата ми е суха и като гледам действието му не съм сигурна дали е подходящ за мазна кожа.При първата му употреба малко се притесних,защото ми се стори прекалено воднист.За щастие това не беше проблем.Нанасям го изключително лесно като свежия вид,който ми придава не вярвам да ми омръзне някога.Освен това изглажда кожата ми,покрива ако имам някое несъвършенство или червенина.Определено не ми подчертава фините линии,което също много ме радва.
Както и пише за него,той оставя едно приятно усещане върху кожата,дори и след като се премахне.Донякъде наистина имам чувството,че съм била с крем не с фон дьо тен.Състава също ми се стори интересен.Съдържа екстракт от кайсия,който е отговорен за естествения блясък на лицето ви след нанасяне,екстракт от пъпеш,който се грижи за хидратацията,ябълка,която защитава кожата и джинджифил,който я енергизира.Всички тези действия се виждат на моята кожа.Самия фон дьо тен има аромат на праскова,който е много приятен,но не се задържа след нанасяне.Любимото ми нещо в този продукт е,че изглежда абсолютно естествено върху кожата ми.Като изключим,че тя е много по-свежа и изравнена като тен не би се и познало,че имам нанесен фон дьо тен.
Покривността му е средна,но за мен и моито нужди това е достатъчно.С една дума той се превърна в мой любимец сред дрогериините фон дьо тени.След като ви се похвалих е време да ви оставя и да ви кажа "До скоро" .
P.S.:Много бих се радвала ако ни последвате в Instagram



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен