topbella

понеделник, 27 януари 2020 г.

Стилизиращ спрей за къдрици Langhaarmadchen

Здравейте,момичета.Днес отново ще си говорим за коса,но този път не за грижата за нея,а за оформянето й. Винаги съм била с къдрава коса,но след раждането на втория ми син къдриците някак си изчезнаха и се трансформираха в нещо,което прилича по скоро на много сложно оплетено гнездо.Като се има предвид,че по начало не бях във възторг от трудно поддържащата се къдрава коса и тайно завиждах на момичетата с идеално права,представете си отчаянието ми,когато дори това загубих.Не съм привърженик на пяни и подобни стилизанти затова вече две години съм в търсене на нещо,което хем да оформи и дефинира безследно изчезналите ми къдрици,хем да не е агресивно към косата ми.Е,засега твърдо си удрям на камък и леко и неусетно преминавам от отчаяние към тихо примирение.Все пак един ден безцелно шляейки се из ДМ се загледах в тази негова марка,която досега не бях пробвала,а честно казано не бях и заглеждала особено.В момента,в който видях този спрей за къдрици,дори не прочетох по-надолу етикета,а направо го грабнах.

Доколкото Google Translate ми преведе тази серия се превежда "Момичето с дългата коса" и е съвместен проект между ДМ и две фризьорки-Мона и Джулия(или може би Юлия,немския малко ми куца).Спреят съдържа кактусов цвят и бадемово мляко и мирише доста прилично.Идеята му е да оформи къдриците и да запази еластичността им,като се очаква да има и анти-фриз ефект.Продукта не съдържа силикони и е подходящ за всеки тип коса.Може да се използва върху мокра коса и да се оформят къдриците или върху суха за освежаването им.Това в общи линии е описанието на спрея.
Относно ефекта му върху моята коса,е той не беше толкова впечатляващ колкото обещанията му и моите очаквания.Тук искам да вмъкна,че тук таме имаше участъци от главата ми,където все пак се подвизаваха една-две самотни,но пък оформени къдрици.Опитах да го използвам по какъв ли не начин:върху мокра коса,върху суха,по-малко количество,повече количество,сама да изсъхне косата,пробвах дори с дифузер.Ами върху моята коса ефект няма.Най-лошо беше с многото количество,косата ми стана мазна и просто отвратителна.

Предполагам,че ако косата е с по-дефинирани къдрици или е по-предразположена към външни намеси(защото моята доста мрази някой да й казва как ще стои или пък накъде) малко количество от спрея би ги дооформил и би свършил добра работа.Но ако като при мен и на вас ви е необходимо нещо по-сериозно този спрей мисля,че не би ви свършил особна работа.Оплаках се,споделих ви за неуспеха си и сега ви казвам до скоро.
P.S.:Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен