topbella

петък, 24 януари 2020 г.

Домашно смути за коса

Здравейте,момичета.Днес съм на една по различна вълна,а именно домашна козметика.Трябва да си призная,че доста често мързелът е водеща сила в моя живот и ако мога да мина по тънкия начин го правя.Да,знам че това не е за хвалба,но е самата истина.Точно поради тази причина последните години посягах главно към готовите продукти и все по-рядко към домашно забърканите.За мой късмет Дядо Коледа реши да ме излекува от този мой прословут мързел и ми подари книга за козметика приготвена у дома разчитайки на това,че любопитството ще надделее над мързела.И да си призная така и стана.Първото,което привлече погледа ми,беше това смути за коса главно заради името си.
Стори ми се интересно да го пробвам и реших да въвлека и сестра ми,за да не съм сама в това толкова трудоемко начинание.Както всичко друго при нас и косите ни са крайно различни-аз съм с къдрава и кошмарно суха коса,а тя е с права,мазна в корените и суха в краищата.Искахме да видим на коя коса как ще подейства.И така ето рецептата за това смути:
2 супени лъжици мед
1 чаена чаша кисело мляко
1 чаена лъжица кокосово масло
Съставките се смесват в блендер на ниска скорост(тук отново се прояви моят мързел,така че аз просто ги смесих и разбърках).Нанася се върху суха коса и се престоява само 15 минути.
Идеята на това смути е да хидратира косата,да задържи влагата в нея по-дълго и да й осигури плътност.Съставките са със всепризнати качества.Кокосовото масло има способността да задържа влагата в косъма,стимулира растежа,подхранва скалпа,намалява цъфтежа на краищата и какво ли още не.Медът е страхотен помощник срещу суха коса,ограничава косопада,овлажнява,подхранва и се грижи цялостно за косата.Свойствата на киселото мляко донякъде се припокриват с тези на другите две съставки,но освен това то предпазва и от появата на пърхот.
Комбинацията на тези три продукта очевидно ги превръща в мощно оръжие в постигането на красива и здрава коса.А сега да ви разкажа и за ефекта при нас.Що се отнася до моята коса първото нещо,което ми направи впечатление и донякъде ме втрещи беше мега обема,който получих.Той по начало не липсва при мен,но ефекта беше повече от Уау.Състоянието на косата ми дори след скромните 15 минути беше просто невероятно:тя беше мека,лъскава,нямах ужасните заплетени краища.И най-хубавото този ефект се задържа и на следващия и по-следващия ден.При сестра ми положението не беше по-различно.Нещото,което липсваше при нея беше обемът.Но пък два дена след това не можеше да се нарадва на "меката като коприна коса".Като заключение ще кажа,че маската е с достъпни продукти,лесна за приготвяне,кратка като престой и със страхотен ефект.Какво повече да иска човек.
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.



1 коментара:

Анонимен каза...

YouTube - Videoslots.cc
YouTube is a YouTube community dedicated to bringing video and video games to people around the world. We create videos on our platform with the highest quality, ‎Movies · ‎Games · youtube mp3 ‎FAQ

Публикуване на коментар

Всичко за мен