topbella

петък, 16 ноември 2018 г.

Грижа за тялото:Balea

Здравейте отново.Днес искам да ви разкажа за два продукта,които скоро си купих от ДМ и които много ме впечатлиха.Отидох там търсейки някакъв нов скраб за тяло и така попаднах на тези две съкровища,в които много бързо се влюбих.
Първият е Balea Пилинг за тяло Icy Berry.
Загледах се в него ,защото ме привлече със сладката си розова опаковка.Идва в пластмасово бурканче от 100 мл ,а цената му е 3.99 лв.Ще започна с това,което не ми хареса ,а именно,че е лимитирана серия.Винаги много се ядосвам,когато пуснат нещо,което толкова да ми допадне ,а да се окаже такава серия.Второто,което отчитам за негатив е малката опаковка.Като ще е лимитирана поне да е голяма,нали така?Така или иначе за мен отрицателните черти на този продукт свършват тук.
 След като се прибрах веднага го отворих и още с първото вдишване на аромата му останах просто зашеметена.Подейства ми направо пристрастяващо -исках още и още от него и не можех да отлепя носа си от бурканчето.Както името подсказва ароматът е на горски плодове.Относно ефекта му също съм доволна.Като цяло не е агресивен ,но си върши работата добре.Ексфолиращият ефект идва от солите от Мъртво море.Самата консистенция е много приятна,солите са смесени с масла от жожоба и ший,така че кожата да не се изсушава,а след употребата му я  усещам  много приятна на допир и с лек аромат по нея.Може да се използва 1-2 пъти седмично върху влажна кожа.
 Вторият продукт ме впечатли не по-малко.Става въпрос за Balea Скраб за тяло Coffee&Cocos.Нямаше как да не си го взема ,тъй като съчетава две неща ,които обожавам-кафе и кокос.Дотолкова съм пристрастена към кафето ,че дори само ароматът му ме кара да се чувствам отлично,а кокосът в случая е бонус за мен.По натрапчивата миризма е именно на кафе с лек намек за кокос.Просто е страхотен.
 Пакета е 40 грама,като тук отново ми се иска количеството да е по-голямо.Пилинг ефекта идва от смлени зърна кафе Арабика и морска сол и е малко по-агресивен.На мен лично доста ми допадна.Чувствам кожата си много гладка и нежна след употреба.Подходящ е за всеки тип кожа и се води Веган.Доколкото разбрах не съдържа алкохол,алуминиеви соли,парабени и парафини.Дали ще го купувам отново-определено да.В серията има още един вид-Coffee и Almond.Тези дни се каня да пробвам и него,за да видя дали и той е толкова добър.


 Надявам се да съм ви била полезна.До нови срещи :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен