topbella

вторник, 20 ноември 2018 г.

Кокосово масло:неизчерпаемата тема

Здравейте отново :) Днес ще ви споделя за моята малко закъсняла среща с боготвореното от много хора кокосово масло.През последните години то се превърна в една модна тенденция ,която се следва масово от жените.Аз обаче чак наскоро се включих в нея като си взех от това "чудо" на красотата.Четейки за него оставах с впечатлението,че купувайки си едно бурканче кокосово масло може да изхвърлите цялата си бяла козметика,козметика за коса и тяло,дори пастата си за зъби.За мое съжаление все още нямам опит с всички начини на използване на това масло,но ще ви разкажа за тези ,които пробвах.В крайна сметка няма да изхвърля кой знае какво от козметичния си шкаф,но определено има неща за които си заслужава да се използва.

Започвам с първото,за което аз го използвах,а именно грижа за кожата на лицето.Оказа се огромна грешка.Имам суха кожа и обещанията за невероятна хидратация просто ме спечелиха.Това беше и причината да си го купя.Няколко дни го използвах като околоочен и нощен крем,но точно навреме се зачетох в една статия ,в която обясняваха за високия му комедогенен индекс - 4/5.Оказа се,че не е спасение за всеки проблем свързан с кожата.Образува бариера върху нея,която може да блокира и задуши порите.Ефекта разбира се не е приятен,но мен някакси ме подмина,за което много се радвам.След като бързо приключих с началната си идея относно използването му реших да подкарам проблемите един след друг пък да видим къде действа и къде не.Първата мишена за моите експерименти беше косата.Тя редовно е в тежко състояние заради боядисвания и изправяния,така че винаги съм в търсене на "спасителна лодка" и честно да ви кажа много се радвам ,че се качих на тази.Използвам 2-3 супени лъжици кокосово масло(разтопено) ,с което намазвам цялата коса,слагам найлонова торбичка и шапка и седя колкото мога повече.Най-голям ефект има,когато спя така.Всеки път имам чувството ,че косата ми се е възродила-толкова е мека и жива.Гледам да не правя тази процедура твърде често,за да не постигна обратен ефект,но признавам доста ми е трудно.Поне при мен ефекта е страхотен.
Втория  начин,по който продължавам да го използвам,е за здравето на венците и зъбите.От много време имам навика сутрин преди всичко друго да се жабурча със зехтин.Сега го смених с кокосово масло ,но още не съм сигурна дали има разлика.Освен че така се изхвърлят токсини от тялото,маслото има противогъбични и антибактериални свойства. Гаргарата с него може да помогне за изчистване на микробите в устата ви, което води до по-свеж дъх, по-бели зъби и по-здрави венци.Единственото което не трябва да забравяте е в никакъв случай да не гълтате,а веднага след като се нажабурчите да изплювате.На много места пише,че действа като серум за растеж на миглите.Това е един мой малък комплекс и затова прецених,че щом действа така на косата ,защо ефекта да не е такъв и върху миглите.Вече една седмица упорито всяка вечер го използвам с тази цел,надявам се скоро да мога да ви споделя положителен ефект.Последното ,което ще ви споделя днес за кокосовото масло е по-скоро нещо ,което се каня да изпробвам може би още тези дни.Това е скраб за устни.Състава му е лесен и достъпен: една супена лъжица кокосово масло,две супени лъжици кафява захар и една супена лъжица мед. Определено звучи интересно.Това беше от мен ,целувки и до нови срещи :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен