topbella

вторник, 27 ноември 2018 г.

Травъл размерите,в които се влюбих(или не чак толкова):Nivea

Здравейте отново :) Днес под прицел са две мицеларни води на Nivea.В последно време този вид продукт става все по известен и различните марки някакси се надпреварват коя ще пусне на пазара повече видове.Това често става причина да си взема поредната опаковка без да ми трябва ,но очаквайки нещо крайно впечатляващо.За съжаление това рядко се случва.
 Такова разочарование се оказа Nivea MicellAIR .Най-хубавото нещо в тази мицеларна вода се оказа това,че се предлага в размер от 125 мл,което значи ,че от финансова гледна точка не съм се прецакала много.В първия момент,когато я видях,ме впечатли изключително много опаковката й.Цялата в черно ,но в същото време спокойно може да се следи количеството-направо супер.Грабнах я без много да му мисля.
 Накратко ще ви разкажа за самия продукт.Съдържа екстракт от черен чай и сухо масло,заради което се препоръчва да се разклати преди употреба.Има претенции,че работи като магнит,който премахва целия грим,включително и водоустойчивия.Не съдържа парфюм,което е добре.Истината е,че при мен наистина сваля грима,но в никакъв случай не и без търкане.Но не това е проблема.Да,грима ми е махнат,но това ,което не ми хареса в тази мицеларна вода е,че след употреба започва едно смъдене и щипане на очите.

 Проблемът не се задържа дълго,но е неприятен и определено не бих я използвала докрай.Това разбира се не значи ,че при всички ще действа така ,но при мен е факт.Като заключение ще обощя:симпатична опаковка,приемливо действие,крайно неприятно усещане.
 Относно втората мицеларна вода ,а именно Мицеларна вода 3 в 1 за чувствителна кожа нещата са малко по-добре.Нейната опаковка е от 100 мл и е семпла и симпатична.Действията,които обещава,са  нежно почистване на кожата,отстраняване на грима и хидратиране в една стъпка.Като цяло почиства добре,кожата ми не се чувства пресушена и най-хубавото -не дразни очите ми.Дали бих я купила отново честно казано не знам.Не е лоша,но и не е нещо впечатляващо.
В крайна сметка в днешните травъл размери не можах да се влюбя,но това не ме отказва.Продължавам напред с експериментите и скоро ще ви споделя нови впечатления.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен