topbella

петък, 7 декември 2018 г.

Грижа за устните 2:Маски за устни Balea

Здравейте.Днешният пост е за маските за устни на Balea,които ми изглеждаха много сладки и се надявах да са и полезни.В това студено време ми е много трудно да поддържам устните си в добър вид и постоянно съм в търсене на някакви продукти,които да са ми в помощ.За съжаление този опит се оказа неуспешен.И двете маски се оказаха пълно разочарование поне за мен.Но сега ще ви разкажа за всяка от тях поотделно.
 Ще започна с розовата.Води се маска от био целулоза с хиалуронова киселина.Като прочетох това въобще не съм се двоумяла дали да я взема.Обещава интензивна хидратация на устните.Нищо подобно!Преди да я пробвам се поразрових за нея и описанията й също ми харесаха:без глутен,без алкохол,без парабени и парафин.Произведена е в Южна Корея,което също й спечели точки.
 Но положителните неща стигат само до момента,в който я пробвах.Самата маска беше с предпазно фолио от двете страни и с дупка по средата.Това ми се стори крайно безсмислено.Първо защото донякъде пречи за доброто залепяне и второ ,защото 15 минути не са толкова много време все пак.Сигурна съм ,че въпреки че сме жени ще можем да помълчим този толкова дълъг период от време.След като я махнах много се зарадвах,защото ефект наистина имаше-устните ми бяха гладки и хидратирани и като цяло изглеждаха прекрасно.Можете да си представите разочарованието ми след един час,когато нямаше и помен от този ефект.Може би при редовна употреба ефектът ще се задържи повече,но честно казано няма да разбера,защото не мисля да я повтарям.
Втората маска се води Маска за устни с хидрогел ART Edition.Съдържа бадемово масло,хиалуронова киселина и алое вера.Също като първата е веган продукт и е произведена в Южна Корея.И отново като първата обещава хидратация и мекота.Самата маска тук не е с предпазно фолио,а в пластмасова форма.
 Първото впечатление,което прави,е че е много суха.Все едно няма почти никакъв продукт по нея.Второто нещо е,че е изключително трудно да се закрепи.Постоянно се отлепя или направо пада-пълен кошмар.Въпреки всичко реших да изчакам 20-те минути и да видя поне ефект ще има ли.Оказа се ,че това е едно напълно пропиляно време.За разлика от първата тук дори за малко нямаше разлика.Устните ми си бяха в същото състояние каквото и преди нея.
 Като заключение ще кажа ,че не бих повторила и двете маски.Да,не са скъпи,но пък по-добре да се дадат малко повече пари,но да са за нещо,което върши работа.Много бих се радвала ако споделите дали сте пробвали нещо подобно и дали сте били доволни от него :)
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен