topbella

неделя, 16 декември 2018 г.

Моето откритие за 2018 година:DOORI COSMETICS

Здравейте,приятели.Пиша днешния пост с голям ентусиазъм,защото продуктите ,за които ще ви разкажа са наистина откритие.Много рядко ми се случва продукт за коса да окаже такова силно влияние върху моята и то за толкова кратка употреба.Истината е,че мога да кажа ,че ефекта е видим още след първата употреба.Става въпрос за продуктите на DOORI COSMETICS .Ако трябва на кратко да ги опиша това са достъпни като цена и абсолютно невероятни продукти ,които ще направят истинско чудо с вашата коса.А сега за самата марка-тя идва от Южна Корея и произвежда висококачествени продукти за коса. За своите продукти те отглеждат над 20 растения ,отглеждани в специални ферми.За мое съжаление досега съм използвала само два от тях,но съвсем скоро смятам да коригирам тази своя грешка.

Първият е Mаска-терапия против косопад за блестяща и здрава коса Doori „Тайни от изтока“ .Това всъщност е и първият продукт от тази марка,който пробвах.Взех го,защото не бях ползвала маска за коса под формата на шапка и това доста ме заинтригува.Като цяло не очаквах кой знае какъв ефект,просто ми беше любопитно.Също така на майтап , както я взех така и я пробвах.Но още с отмиването й бях във възторг.Косата ми беше мека на допир,блестяща и в много по-добро състояние от преди петнайсетина минути.Самата шапка е лесна за слагане и стабилна след това.Стяга се с лепенка,която е здрава и можете спокойно да си вършите нещо друго докато сте с нея.

Напоена с 8 билкови екстракта,които подхранват и възстановяват в дълбочина косъма.Това не са само празни обещания,а самата истина поне при мен.За който го интересува маската е подходяща за вегани и не съдържа парабени, минерални масла, силикони, урея, оксибензон, бензофенон и оцветители.След като я сложите масажирайте, докато активните съставки се абсорбират. След 10-15 минути премахнете шапката и изплакнете косата обилно с вода.Това е всичко.Аз лично си я правя веднъж седмично и съм много доволна.Цената е около 6 лева.

Вторият продукт го взех като естествено следствие след видяния ефект от първия.Това е Подхранваща протеинова маска Doori „Златен еликсир“.За нея нямам какво по-различно да кажа.Същия страхотен ефект,същата достъпна цена(около 13 лева за 200 мл ) с единствената разлика,че за мен е по-удобна опаковката .Количеството е достатъчно за доста време,което е страхотно.Тази маска възстановява целия косъм и се бори с цъфтенето й.
 Също като шапката е подходяща за вегани.Съдържа много интересни съставки: жен-шен, корен фо-ти, сибирска хризантема, гъба рейши, масло от камелия, източна туя, хутиния и не съдържа парабени, минерални масла, силикони, урея, оксибензон, бензофенон и оцветители.Употребата й е много лесна,защото се стои само 3 минути с нея.
 Незнам дали при всички тези маски действат така,но ако и шампоана и балсама имат същото действие просто няма да имам нужда от друг вид козметика за коса.Обичам козметичните експерименти,но от толкова дълго време се мъча да възстановя хубавия вид на косата си,че веднъж постигайки го с Doori Cosmetics, просто ще ме е страх да не го загубя отново.Надявам се да съм ви била полезна и много ще се радвам ако сте пробвали нещо от марката да ми споделите.
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен