topbella

понеделник, 3 декември 2018 г.

Нови придобивки от DM

Здравейте отново.Днес ще пусна един кратък пост за новите ми придобивки от ДМ.Като цяло  не мислех нищо да си взимам  ,но просто не можах да устоя.Никой от продуктите не бях виждала досега и ми стана наистина любопитно за какво става въпрос.След като ги пробвам ще ви разкажа по-подробно за тях ако си заслужават.Първото е много сладък подаръчен комплект на Balea.
 Състои се от 3 маски по 75 мл.На първо място ме впечатли опаковката им-и трите маски са много красиви и хващащи окото.Другото нещо ,което ме грабна е ,че са абсолютно различни.Първата е хидратираща маска за лице с  куркума.Никога не съм ползвала такава и ми се стори нещо по-различно и интересно.Втората е маска за ръце Мача.Също е хидратираща и ако е добра ми се струва доста по-изгодна от ръкавиците,които постоянно купувам.Определено нямам търпение да я пробвам.Третата маска е за крака и се води Масала лате с ванилия.

 И трите се отличават от стандартните на пазара така че ми се струва ,че си заслужават да се пробват.
Другото нещо ,което си взех са пак маски.Всъщност всичко,което купих днес е маски.Това са два продукта,които лично аз не бях виждала досега и предполагам,че са нови.
 Лилавата е Теменужена маска за галактически блясък с Glitter ефект.Описанието и е наистина впечатляващо,но повече за него и за самата маска ще споделя след като я пробвам.А това ще е скоро,обещавам.
 Синята е Лазурна маска за галактически блясък с Glitter ефект.Тук положението е същото.Най-вероятно ще напиша отделен пост за тях,защото поне за сега успяха да предизвикат интереса ми.Това ,което за сега мога да кажа за тях е,че са пилинг маски.
 Третия продукт е също маска за ръце ,но този път под формата на ръкавици.Тя е на марката Trend It Up.

 Отново нещо,което е ново за мен и ще пробвам с удоволствие.Води се хидратираща и също като галактическите маски е произведена в Корея.
Това беше за днес.Още тази вечер ще започна с пробите така че скоро очаквайте продължение :)






0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен