topbella

четвъртък, 21 март 2019 г.

Най-кошмарните маски,които съм пробвала

Здравейте,най-накрая се завръщам след дълго отсъствие.След като всички оздравяха от грипа и сега спокойно се радват на хубавото време ние вкъщи решихме,че е крайно време да се разболеем.Беше тежко и доста неприятно,но за моя радост  премина и сега се  връщам с нови сили.В синхрон с остатъчното лошо настроение от боледуването днес ще ви споделя кошмара,който изживях с поредните нови маски,които изпробвах.Става въпрос за хващащите веднага погледа маски с галактически блясък на Purederm.Още щом ги зърнах веднага се озоваха в кошницата ми за пазаруване,което се оказа страхотна грешка.
Те са блестящи,те са красиви и не на последно място те са отчайващо болезнени.Първо реших да  пробвам лилавата "Теменужена маска за галактически блясък".Това е пилинг маска,която представя себе си като луксозна грижа за кожата.Обогатена е с диаманти и блестящи частици,както и с изобилие от омекотяващи и хидратиращи съставки.Звучи добре,нали?С отварянето й тя впечатлява с красивия си вид-лилава и блестяща,но дотам приключват хубавите неща.Проблемите започнаха още с нанасянето й,процеса е труден и неприятен поне за мен.Препоръчва се да стои 15-20 минути,но това не беше достатъчно да изсъхне както трябва.Но най-големия ужас дойде в момента на отлепянето.Болката беше кошмарна,като накрая се принудих да я отмия с мокра кърпа,защото просто не издържах.
 Лицето ми беше в ужасно състояние-зачервено,прекалено сухо и опънато и много болезнено.За момент дори се ужасих какъв ще е видът му на сутринта.Цялото изживяване беше наистина запомнящо се.Като положителен ефект искам само да вмъкна това,че на следващия ден забелязах,че блестящите частици все едно са вникнали в кожата ми и тя цялата блестеше.Но друго не забелязах.За мой срам реших като така и така съм я купила да взема да пробвам и синята.Явно болката не ми беше достатъчна с първата маска,та реших пак да мина през целия процес.Синята се води "Лазурна маска" и също е пилинг вариант.
 Общо взето освен цвета друга разлика не виждам нито в обещанията на етикета,нито в резултата.Пълно разочарование и от двете.Като цяло нямам какво повече да кажа за тях.Исках просто да споделя това ужасно преживяване с вас с идеята да спестя болката на някоя от вас,подмамила се като мен от външния им вид.Надявам се да съм ви била полезна и до нови срещи.
Бих се радвала ако ме последвате в Instagram.


2 коментара:

Veni Petkova каза...

Страхотна статия,за която благодаря,защото от доста време се заканвах на тези маски. След като чета вече второ мнение,че освен болка не обещават друго,започвам да правя крачка назад в желанието си да ги пробвам. С интерес ще следя и следващите статии :)

sistersbeautyplace каза...

Много благодаря за хубавия коментар :) Радвам се,че съм ви спестила малко болка,защото наистина беше кошмар с нулев ефект.

Публикуване на коментар

Всичко за мен