topbella

неделя, 2 юни 2019 г.

Alverde-Основа за сияен тен

Здравейте,момичета.Днешният продукт,за който ще ви споделя е една абсолютно импулсивна покупка.Честно казано дори не ми трябваше,но типично по детски като видях малките симпатични топчета в него не се стърпях.Искам да вмъкна и това,че в дадената тема не съм напълно компетентна,нямам голям опит и ще говоря само от гледна точка лични впечатления ,подкрепени със скромен опит и почти нищожна база за сравнение.Като цяло ще е доста аматьорски пост.Добро начало,нали? J Все пак се надявам да ви е интересно и полезно.Та така става въпрос за основата за грим на Alverde.

Тя идва в изчистена и семпла прозрачна опаковка с много удобна помпичка.Грамажът е 30 мл,което може би е идеално количество.Консистенцията е леко водниста,прозрачна на цвят,но пък с доста неприятен аромат.След нанасяне поне при мен доста време стои някак лепкаво върху лицето ми.Доколкото знам една от идеите на базата за грим е да абсорбира,като по този начин спомага за по-дългото издържане на грима.Честно казано не само,че не удължи този период,но и смятам ,че го съкрати.Не знам дали е заради самата ми кожа или по някаква друга причина,но след около 2 часа няма и помен от фон дьо тена ми.Топчетата,които в началото ме впечатлиха се оказаха перли от алое вера,които имат задачата да хидратират кожата.С това твърдение съм съгласна,наистина в тази насока нямаше проблеми и лицето ми в никакъв случай не беше изсушено.Други съставки,които се отличават в положителен смисъл са хиалуроновата киселина и екстрактът от органичен памук.

По етикет продукта се води Основа за сияен тен.Тук очаквания и действитвителност малко се разминаха.Първоначално не бях забелязала,но един ден съвсем случайно се погледнах на слънчева светлина и се оказа ,че цялото ми лице блести в някакви миниатюрни частици.Стори ми се донякъде забавно и като за пролетно-летния сезон не лошо като ефект.За мое съжаление след като го забелязах реших да видя колко издържа и никак не бях задоволена от видяното.Така или иначе може да е само за час,но си е друго да бъдеш толкова бляскава.Чувствам се като актриса на червения килим,а не като средностатистическа тридесетгодишна жена,чакаща на автобусна спирка.

Ако трябва да бъда честна ще се опитам да го доизразходя в дните,в които не ми е толкова наложително гримът ми да е дълготраен,но категорично не бих го купила отново.Това беше моето кратко ревю на основата за грим на Alverde.До скоро 💕

 Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен