topbella

понеделник, 18 февруари 2019 г.

Balea:Серия с кафява захар

Здравейте!Днес ще ви споделя за два изключително достъпни продукта,които се оказаха и много сполучливи.Видях ги в сайта на ДМ и реших да ги изпробвам ,за което много се радвам.Това са Измиващият балсам за лице с кафява захар и и Скрабът от същата серия.
 Първото,което ме грабна,както в повечето продукти беше аромата.Миризмата ми напомня на бадем и веднага правя асоциация с нещо сладко и много вкусно.Изключително е приятна и поне за мен ненатрапчива.Балсамът идва в много красива и изчистена цветова комбинация,а тубичката е стандартна и удобна.Освен кафявата захар е обогатен и със семена от чия и слънчогледово масло.Съдържа и провитамин В4 и глицерин,които хидратират кожата и алантоин,който я успокоява.Предназначен е за нормална и суха ,но има претенции да е щадящ към чувствителната кожа.След употребата му,въпреки леките ми съмнения,лицето ми се чувстваше превъзходно.Нямаше и помен от пресушаване или някакъв дискомфорт.Смятам .че за цената си е един доста добър продукт,който използвам с удоволствие.
 Скрабът от своя страна идва в две сашета,които на мен ми стигат за 4 употреби.Препоръчва се да се използва два пъти в седмицата ,което го прави изключително бюджетен.Ароматът му е нещо между карамел и бадем и като цяло всеки път се боря с желанието ми  да го изям.Консистенцията му е много приятна,като пилинг-частиците нито са прекалено груби,нито прекалено нежни.Предназначен е за суха кожа ,като съм почти убедена ,че жените с мазна ще имат проблем с него.При първата му употреба и аз бях малко разочарована.Това ,за което е предназначен,си го свърши прекрасно,но по лицето ми остана мазен филм,който никак не ми беше приятен.Въпреки това реших да му дам още един шанс като малко си размеся вечерната рутина.Измих се първо с него ,а след това с балсама и ефекта беше съвсем различен.Кожата ми беше толкова нежна и мека ,че не можах да й се нарадвам.
 Дори след няколко употреби видях,че един участък на лицето ми,който беше толкова сух и ме измъчваше от известно време просто се успокои.Доволна съм и от двата продукта,като скраба си го купувам вече за втори или трети път.Надявам се да съм ви била поне малко полезна ако си търсите бюджетен вариант на тези продукти,за мен те бяха истинско откритие.До скоро :)
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram


4 коментара:

Veni Petkova каза...

Оооо,така добре звучи,но май не е за моята комбинирана кожа 😣😕

sistersbeautyplace каза...

Мисля,че по-скоро не е.Моята кожа е много суха и въпреки това особено със скраба имах доста омазняване.Наистина като им размених местата нещата си дойдоха на мястото,но за комбинирана кожа незнам как би подействало. Ако решите да пробвате бих се радвала да споделите какъв е бил ефекта и дали сте доволна :)

The black orchid каза...

Аз съм със смесена кожа и също много харесвам измиващият балсам. Дори вече се заредих с нова опаковка. Ако притеснението е дали омазнява допълнително или запушва порите- аз поне нямам подобни проблеми, а го използвам всеки ден :)

sistersbeautyplace каза...

Благодаря,че сподели :) Явно този балсам наистина е добро попадение.А дали е лимитирана серия,защото не разбрах?Честно казано много бих се разочаровала ако е така.

Публикуване на коментар

Всичко за мен