topbella

събота, 17 август 2019 г.

Спрей за топлинна защита SYOSS Keratin Heat

Привет,момичета.Като всяка средностатистическа жена и аз често издевателствам над косата си по един или друг начин.Най-"любимият" ми е изправянето.Колкото и да си повтарям,че трябва да ограничавам тази процедура някак не ми се получава.Съвсем по навик и абсолютно неусетно честичко посягам към пресата и това естествено се отразява видимо на косата ми.Дълго време не използвах термозащитни спрейове,да си призная по скоро от мързел.В един момент обаче просто нямах избор.Примирих се,че няма да изхвърля пресата и затова трябваше да намеря начин да намаля щетите от нея.Така се сдобих с този спрей на Syoss.

Продукта идва в опаковка от 200 мл,под формата на спрей,което за мен е доста удобно.Има претенциите да предпазва косъма при нагряване до 230 градуса,което звучи добре.Формулата му съдържа голямо количество течен кератин,който е основната съставка,изграждаща косъма.Иска ми се да започна с положителните коментари ,затова ще кажа,че опаковката е удобна.Спреят се разпръсква на равномерна мъгла с приятен аромат.За съжаление на моята коса той не се запазва особенно дълго,но това разбира се не е кой знае какъв проблем.Относно претенциите в описанието му,че запазва стайлинга до 3 дни,при мен такъв ефект няма.Честно казано няма и 2 дена.Но аз не съм и очаквала,приемам го малко като дезодорантите с 48 часа защита-някак несериозно и нереалистично.Това беше между другото.

След употребата му косата ми наистина стърчи една идея по-малко,не е утежнена и слепната.Това,което не ми харесва първо е,че е в непрозрачна опаковка.Знам,че това е каприз,но много мразя да не виждам колко остава от даден продукт.Така обикновено се разсейвам,както и в дадения случай,и в един момент се оказва,че продукта е свършил ,а аз нямам друг под ръка.Второто е състава.Да си призная това е първия продукт от този вид,който купувам така че нямам база за сравнение,нито пък напълно разбирам всяка съставка.Но тук на второ място стои Alcohol denat.Доколкото знам той се води към лошите алкохоли,с доста лоши евентуални последици и това не ме устройва никак.На трето място е Пропилен гликол,който може да предизвика обриви и кожни раздразнения и още други подобни съставки,които няма да изреждам,за да не ви отегча.
Така или иначе термозащитния спрей влиза в моя задължителен списък с продукти,но ще потърся някой друг.Този на Syoss не ми е предизвикал някакви моментни неразположения и проблеми и като цяло съм доволна от ефекта му,но не смятам,че е удачен в дългосрочен план.Пожелавам ви прекрасен ден и до скоро.
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен