topbella

четвъртък, 1 август 2019 г.

Farmona Herbal Care Черна детокс-маска за лице Черен ориз

Здравейте,момичета.Юли месец имах удоволствието да съм част от късметлийките,които получиха кутии с продукти от moiatakozmetika.com.Козметичните продукти бяха два:крем и маска за лице.За да си изградя мнение за даден крем за лице обикновено ми е необходимо малко повече време затова днес ще говоря само за маската .Тя се води детокс маска с черен ориз и като цяло доста й се зарадвах първо,защото никога не съм ползвала продукт с тази съставка и второ,защото досега по незнайна причина не бях пробвала нито една маска от марката.Серията Herbal Care впечатлява с това,че е вдъхновена от природата,основава се на растителни екстракти и е идеална за тези от нас,които поне донякъде се стараят да използват козметика с по-изчистен състав.Тази маска е без силикони,етилов алкохол и парафиново масло.За сметка на това полезните съставки не са малко и при това са доста интересни.Първата от тях,а именно черният ориз се оказа нещо доста положително що се отнася за кожата ни.Той има антиоксидантен характер и е изключително ефективен за предпазване на кожата от градските мръсотии и всякакво външно влияние.Спомага за предотвратяване стареенето на кожата и подобряване на еластичността й.В тази маска присъства под формата на оризови частици,които ексфолират и изглаждат и оризово масло,което подхранва и омекотява.
 Преди да продължа с другите съставки искам да вметна друг мой пропуск в козметично отношение.Отново по незнайна причина все избягвах ексфолиращите маски.Оказа се,че съм допуснала голяма глупост и те всъщност са нещо доста удобно и спестяващо време.При нанасяне на тази е препоръчително да се масажира около 1 минута,след което да се остави да действа за още 15 минути.Така с един куршум два заека.Частиците са средна работа,нито са прекалено едри и груби,нито прекалено нежни.Това разбира се е относително според вкуса и кожата,но поне в моя случай  и според моите предпочитания са идеални.Та,след това отклонение продължавам с другите съставки.Следващата отново е непозната за мен-въглен от дъб Ubame Oak.Според етикета той премахва замърсяванията и токсините,като по този начин възстановява сияйния вид на кожата.Екстракта от зелен чай също като черния ориз има антиоксидантно действие и регенерира и тонизира кожата.Маската притежава и система за защита,която предпазва от вредните токсични вещества като тежки метали,газове и ултравиолетови лъчи.В крайна сметка ефекта е толкова добър,колкото може да се очаква от такива съставки.След отмиване кожата ми остана невероятно мека и гладка на допир.Много обичам да изпробвам нови маски и когато видя този ефект от еднократно нанасяне на нещо върху лицето ми съм изключително доволна.Това определено разпали любопитството ми и в най-скоро време мисля да пробвам и други маски от серията.Да не забравя да кажа,че е подходяща за всеки тип кожа,като на моята,която е суха,действа наистина добре.Това е накратко за тази маска.Надявам се да съм ви била полезна и скоро очаквайте и продължение с ревю на крема от същата серия.До нови срещи :)
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен