topbella

събота, 24 август 2019 г.

Грижа за устните 5:Balea маска за устни със златисторозово фолио

Здравейте,момичета.Бързам на кратко да ви разкажа за новата маска за устни на Balea.Тя е част от серия,която включва още пачове за очи и шийт маска,за които също ще ви разкажа тези дни.Пробвах първо маската за устни,защото тя представлява най-голям интерес за мен.Имам известен опит с другите подобни на марката и мога да кажа,че що се отнася до действието им при мен тази ми харесва най-много.

Като начало ми харесва,че е хубаво опакована в пластмасова форма.Самата маска е добре напоена и въобще не ми се е свличала.Това е страхотно,защото не стига,че трябва да се мълчи с нея 20 минути,но ако не трябва и да се мърда това вече би било прекалено.Относно мълчанието-то се налага,защото за разлика от други тази няма отвор.В предишни моменти съм си повтаряла,че не е кой знае какъв проблем,но сега малко ме затрудни.Хубавото е,че до там ми се изчерпва недоволството спрямо нея.Подходяща е за всеки тип кожа и не съдържа парафини, минерални масла и парабени.За сметка на това е обогатена с масло от ший и хиалурон.
Маската има претенциите да омекотява и подхранва кожата и поне при мен си ги покри напълно.Достатъчно голяма е и обхваща доста голяма част от зоната около самите устни,като в първите минути след поставяне се усеща леко охлаждане.Като заключение на това доста кратко ревю искам да кажа,че след употребата й устните ми наистина бяха изключително меки и гладки.Интересно ми беше колко време ще се задържи ефекта,но вече измина един ден откакто я пробвах и все още не е изчезнал напълно.Много съм доволна и смятам да я използвам и занапред или поне докато не излезе нещо ново и по-добро.Пожелавам ви усмихнат ден и дано съм ви била полезна :)
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен