topbella

понеделник, 21 октомври 2019 г.

Chamos Acaci Dark Circle Thief Eye Patch review

Здравейте,момичета.Последната седмица се сблъсках с тъмни кръгове,които са нещо непознато досега за мен като проблем.За съжаление,когато имаш деца,заспиващи в 3 през ноща и абсолютно наспали се в 7 сутринта,тъмните кръгове са нещо неизбежно.По тази причина си взех тази маска на Chamos Acaci,която се бори с този проблем,както и с бръчките между веждите и под очите.
Като резултат от действието й се очаква намаляване на тъмните кръгове и торбичките,придаване на еластичност на кожата,успокояване,хидратиране и подхранване на околоочния контур.Самата маска не е силно напоена и въпреки това не се свлича.Съвсем спокойно можете да си вършите каквото пожелаете,докато сте с нея.Необходимият престой е 20-30 минути,като около 30-тата минута маската беше напълно попила в кожата ми и леко започна да се свлича,подсещайки ме,че е време да я премахна.Липсата на излишен продукт,който още с изваждането на някои маски започва да тече по вас се дължи на това,че тази  е тип Goggle,който се грижи маската да остане върху кожата ви и равномерно да разпространява есенцията без да капе и тече.Така спокойно може да се наслаждавате на процедурата.

.След премахването й тъмни кръгове все още имаше,но драстично намалели.Самата зона беше видимо озарена и по-свежа.Като цяло ефекта беше положителен както откъм усещане,така и чисто визуално.Определено това се превръща в продукт,който задължително трябва да присъства в арсенала ми за грижа за кожата.
Ако желаете може да ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен