topbella

вторник, 15 октомври 2019 г.

Почистващ стик Balea

Здравейте,момичета.Много мразя да пиша отрицателни ревюта,но някои продукти просто не заслужават да ги подминеш с лека ръка.Точно такъв е и героят на днешния пост,а именно Почистващия стик на Balea.
Не мога да ви опиша еуфорията,с която го купих и разочарованието,което ме връхлетя след като го използвах.Досега някак не го бях забелязала,но щом го зърнах реших,че е идеалният продукт за пътуване.Редовно ми се случва затворила-недозатворила някой продукт  и хайде в несесера.Съответно се заформя една много забавна картинка,която не знам защо просто ми е станала навик.Явно при мен "Човек се учи от грешките си" не върви,като оплескам нещо обичам да го повтарям и преповтарям докато стана виртуоз в неговото изпълнение.
Та,за продукта идва в компактна опаковка от 40 гр. Подходящ е за нормална и смесена кожа,като освен това е и Веган.Би трябвало да има аромат на чай Матча,но аз за съжаление идея си нямам как точно мирише този чай.На мен ми мирише на нещо цитрусово,при това доста силно.Относно употребата нанася се на влажна кожа ,разпенва се и се изплаква.Точно тук искам да отворя една скоба,че продукта е доста твърд и е малко трудно да се прецени колко точно да се нанесе.Хубавото е,че това всъщност няма значение ,защото колкото и да нанесете и колкото и да търкате някаква кой знае каква пяна няма да дочакате.С една дума възможността на този стик да се разпени клони към нула.
Относно претенцията,че почиства грим аз лично се въздържах от подобни опити.Стори ми се крайно нехигиенично,а дори и да успеех да премахна остатъците от грим върху самия стик цялата процедура ми идва някак прекалено трудоемка.Друг е въпросът,че дори и без грим почистването не беше задоволително,та какво останало с грим.И като последно и най-голямо разочарование ще отбележа изключително забавната претенция на продукта,която може да прочетете на етикета,а именно че предпазва от изсушаване.Не само,че не предпазва ами след употреба кожата ми е толкова опъната и суха,че ми е трудно да ви опиша.Не че е нещо неочаквано предвид етикета,но защо ли пък да чета нещо преди да го купя.Искам да ви кажа,че това е най-разочароващата ми покупка от много време насам и категорично не ви съветвам да експериментирате и вие.Силно се надявам днес да съм ви била полезна,а също така и следващия пост да е положителен.Пожелавам ви усмихнат и успешен ден.
P.S.:Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен