topbella

сряда, 16 октомври 2019 г.

Maskafe-шийт маска за лице с кафе и роза

Едно от любимите ми неща що се отнася до козметика е маската за лице.А когато става дума за някоя нова и непозната усещането е още по-страхотно.Тази,за която ще ви разкажа днес,е на марката Maskafe.Честно казано не само,че не бях виждала тази маска,но и никога не бях чувала за марката.Първата ни среща се състоя както може би предполагате в ДМ и още щом я видях ми се стори доста интересна.Първото,което прави впечатление,е опаковката.Изключително красива,много нежна и доста по-различна от другите,които съм ползвала.
Доколкото разбирам това е първата шийт маска опакована в капсула,силно наподобяваща такава за кафе.Тази техника за опаковане е специална поради факта,че така се предотвратява разграждането на хранителните вещества и така кожата успява да усвои повече хранителни вещества.Може би се досещате,че е произведена в Корея.Понякога се чудя тези корейци как успяват винаги да измислят нещо различно и интересно,така че да задоволят и най-капризния вкус.След като отворите капсулата ще намерите и самата маска,която е от материя,с която аз досега не се бях сблъсквала.Според етикета това е натурална,биоцелулозна материя  добита от кокос и по тази причина оптимизира усвояването на есенцията от кожата.Тук имам лека забележка относно размера.Някак не ми пасна добре и въпреки че не се свличаше,което щеше да е доста неприятно при необходимост от престой 20-30 минути не я чувствах напълно комфортно.
Аз си взех тази с кафе и роза,която се води подхранваща.Въпреки че става за всеки тип кожа е идеална за повехнала,изморена кожа без жизненост.Обогатена е с розова вода,растителни екстракти,серамид,пептид.Освен,че хидратира и подхранва кожата се очаква и да се бори с въздействието на околната среда и да забавя стареенето.Аромат при слагането не усетих,или е нямало или е бил твърде неуловим за моя за съжаление малко хремав нос.За сметка на това при премахването се улява много лек и приятен аромат на роза,който определено ми хареса.И така след всичките тези приказки да ви кажа и моите впечатления.
Тази маска определено се превърна в мой фаворит.При първия поглед в огледалото имах чувството,че кожата ми се е подмладила.Изглеждаше толкова гладка,озарена,свежа и хидратирана,че чак онемях за момент.Освен това тенът ми беше изравнен,а малките червенини,които имах,бяха избледнели драстично.Както при всеки продукт така и при маските за лице една действа страхотно на една кожа и ужасно на друга.Въпреки това ще рискувам с препоръката да я пробвате,защото според мен е страхотна и може би една от най-добрите,които някога съм пробвала.Тези дни определено ще си намеря път към ДМ,защото много ми се иска да разгледам и другите видове,които марката предлага.Това беше за днес от мен,надявам се да съм ви била полезна и до скоро.
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен