topbella

вторник, 24 декември 2019 г.

Nature Box Coconut Хидратиращ спрей за коса с масло от кокос review

Здравейте,момичета.Продължавам с моите експерименти с продукти за коса.Една от любимите ми процедури за коса в къщи е маската с кокосово масло.Ефекта винаги е на момента и винаги страхотен.За съжаление ежедневието ми все по рядко ми позволява да отделя толкова време за такива дейности.Поради тази причина този спрей на Nature Box ми се стори доста интересен.Той се води Хидратиращ спрей със 100 % студено пресовано кокосово масло.Благодарение на съдържащите се в него ценни витамини би трябвало да осигури овлажняване на косъма,заздравяване и блясък.Освен това не съдържа силикони,парабени и изкуствени оцветители.Дотук супер,на практика не толкова.
Обожавам аромата на кокос,но тук той е по-скоро загатнат.Първата ми асоциация е с някакъв алкохол,за мен поне е много тежък и неприятен.Вместо усещане за свежест или лято ми носи асоциации за тежък запой и кофти махмурлук.Както виждате трудно описвам аромати та с една дума този никак не ми хареса.Що се отнася до ефекта при мен е нулев.Никакво овлажняване,никакъв блясък,като цяло нямаше никаква положителна промяна.След всяка употреба имах чувството,че утежнява косата ми,като въпреки че тя е изключително суха започна да се омазнява и се налагаше да я мия доста по-често.Откакто спрея свърши и съответно спрях да го използвам тези проблеми изчезнаха.
Въпреки че на моята коса този спрей не й понесе,това естествено не значи че на друг няма да му хареса.Затова искам да дам два съвета за употребата му.Първият е никога да не забравяте хубаво да разклатите опаковката.Тя е удобна,спрея разпръсква равномерно,но самият продукт според мен има задължително нужда от стабилно разклащане.Вторият съвет е да внимавате с количеството.Не знам за вас,но аз имам ли такъв спрей пръскам смело и обилно.Тук това се оказа огромна грешка,къде не ми понася по начало продукта,но и като се облея с него положението става още по-драматично.Е,това беше от мен,пращам ви целувки и до нови срещи.
Много бих се радвала ако ни последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен