topbella

събота, 7 юли 2018 г.

Ароматно преживяване с маски 7th Heaven

Здравейте.Досега не съм включила в блога ни една много любима моя марка и наистина не знам защо.Толкова я харесвам,че не пропускам момент да се запася с нейни продукти и винаги имам в промишлени количества.Става въпрос за маските на 7th Heaven.Толкова ги харесвам,че почти ежедневно ги включвам във вечерната си рутина.Допадат ми,защото са насочени към всяка кожа и всеки проблем,имат страхотно действие и винаги невероятен аромат,който ме зарежда с положителна енергия и добро настроение.Освен всичко са едновременно евтини,икономични и с добър състав.Днешните три маски са тези,които може би най-много съм ползвала. Първата е Charcoal peel-off или иначе казано маска с активен въглен.Тази съставка ми е любима ,защото извлича всички замърсявания и токсини от кожата.След като изсъхне се отлепя,но много по-лесно от други подобни маски.След като я премахна отдолу се разкрива много по-свежо и чисто лице.Предназначена е за проблемна кожа,като има почистващ и детоксикиращ ефект.Освен активен въглен съдържа и хамемелис и листа от бреза,които в комбинация успокояват кожата.Аз лично я използвам веднъж седмично и съм много доволна. Втората е подхранващата маска с банан и мед.Първото ,което ме впечатли, беше страхотния аромат.Идеална е за суха и комбинирана кожа.Бананът е пълен с витамини и хранителни вещества и прави кожата по-еластична и нежна и успешно се бори с преждевременното стареене.Медът от своя страна я освежава и овлажнява,така че специално за моята кожа тази маска е идеална. Третата маска е тази с кокос.Обожавам този плод и неговия аромат,така че не пропускам да се сдобия с някой друг продукт носещ този аромат.При нея първото нещо(дори преди аромата) ,което ми привлече вниманието е,че за разлика от другите две,които са по 10 мл тази е 15.Води се кремообразна маска и е насочена към суха и уморена кожа,каквато всъщност е и моята.Обещава дълбоко хидратиращо действие,което според мен постига.Това действие е подпомогнато и от наличието на масло от шеа в състава й.Това масло също има овлажняващи свойства,както и изглаждащи. Точно както и маската с банан и мед тук отново се боря едновременно с двата ми най-големи проблеми свързани с лицето-суха кожа и първи фини бръчици.Какво по-хубаво от това с един куршум да убиеш два проблема,а с тези маски постигам точно това.Със сигурност ще продължа да си купувам и трите,както и много други от същата марка,така че предполагам ,че често ще присъстват тук.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен