topbella

четвъртък, 5 юли 2018 г.

Сух шампоан Batiste Blush

Здравейте отново.Днес ще ви споделя моите първи впечатления за продукт ,който не съм мислела,че ще си купя някога.Става въпрос за сухия шампоан на Batiste. Истината е ,че не смятах,че ми е необходим,защото както и преди съм ви споменавала имам лошия навик да си мия косата всеки ден и просто не виждах за какво ми е.Да,но след като толкова често срещах положителни мнения за него ми стана любопитно и аз да го пробвам.Така че сега и аз като много други съм притежател на “вълшебния” сух шампоан.Първото ми впечатление разбира се е за опаковката.Незнам защо ми навява някаква носталгия просто защото ми прилича на едновремешните дезодоранти,които използвах,когато реших,че вече съм голяма.На мен лично много ми допада-семпла,свежа и красива опаковка.Вариантът,който аз си взех е Blush решен в много приятен розовеещ десен.Първото усещане след като се напръсках с него беше едно освежаващо чувство в областта на скалпа.Ароматът също като опаковката е много свеж и зареждащ,но в никакъв случай не е натрапчив. В началото много се притеснявах да не останат грозни бели следи.Представях си,че ще е все едно съм се напръскала с бебешка пудра,но за моя радост това се оказа само в главата ми,не и върху нея.Преди да го използвам бях се въздържала и не бях си мила косата малко по-дълго от обичайно,за да разбера дали ще има някаква разлика.Истината е,че някак си този сух шампоан ми донесе усещането за чистота,поне според мен възвърна добрия вид на косата ми и премахна появилото се омазняване.Въпреки че не очаквах,защото навика си е навик,макар и с немита коса се почувствах добре.Струва ми се идеален спасител за моментите,когато не сте успели да вкарате косата си в ред.Разбира се той не е заместител на миенето,но е една добра временна корекция .Бях чела ,че може да се използва и при чиста коса,за да й придаде обем и реших да пробвам и този вариант,защото ми се стори по-подходящ за мен.Много се зарадвах,когато видях ,че има положителна промяна.Не драстична,но все пак промяна. Най-вероятно няма да го използвам постоянно,но не е лошо човек да има резервен план ,така че не съжалявам ,че си го купих.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен