topbella

четвъртък, 26 юли 2018 г.

Maybelline Baby Skin Матираща основа за грим

Здравейте.След кратко затишие днес искам да ви споделя за продукт ,с който нямам много опит,но пък от който за кратко време останах много доволна.Става въпрос за Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser или иначе казано гелообразна основа за грим с матиращ ефект.
 Рекламата на продукта е доста обещаваща и това ме подтикна да я пробвам ,за което никак не съжалявам.Формулата не причинява комедони,което е добре.Може да се използва самостоятелно или като основа за грим като и в двата случая се справя доста добре.Консистенцията е гелообразна и прозрачна и прекрасно заличава порите и донякъде фините линии поне при мен,така че несъвършенствата се свеждат наистина до минимум.Матиращия ефект ви предпазва от неприятно лъщене,като тази защита при мен лично действа около 3-4 часа.Продукта е икономичен- количество колкото грахово зърно спокойно ще ви стигне за цялото лице.След като го нанесете е хубаво да изчакате няколко минутки преди да нанесете фон дьо тена ,за да постигнете желания резултат.Опаковката е много нежна и красива и определено грабва окото.Няма аромат и това може би е нещото ,което не ми харесва ,защото обожавам продуктите ми да имат хубав аромат.Разбира се това не е сериозен минус на фона на качествата на този продукт.

Като цяло наистина съм доволна от тази основа за грим и ще продължа да си я използвам с удоволствие.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен