topbella

неделя, 6 януари 2019 г.

Bubble mask review:Purederm и Chamos Acaci

Здравейте и честита нова година :) Надявам се за всички тя да е по-добра от миналата във всяко отношение.Първото ми включване за тази година ще е на тема маски за лице-едни от любимите ми продукти.Никога не ми омръзва да пробвам нови и нови,а когато те включват нещо по-различно просто не мога да се стърпя.Трите маски ,за които днес ще ви разкажа са от така нареченитe "bubble" маски.Първия път,когато пробвах такава много се забавлявах не само от гъделичкащото чувство,което предизвикват върху лицето,но и от комичния вид,който постигнах.Като начало искам да кажа,че и трите маски са с произход Корея,което винаги отчитам като плюс.

Ще започна с Дълбоко почистващата кислородна маска с вулканична пепел на Purederm.Този продукт обещава премахване на токсините,мъртвите клетки и себумите.За първите два проблема се грижат вулканичната пепел и екстрактите от портокал и лимон,а  мъртвата кожа отстраняват екстрактите от папая и захарна тръстика.Хидратиращите съставки ,като колаген и хиалуронова киселина, правят кожата ви гладка и свежа.

Дотук беше описанието й,а що се отнася до моето мнение то горе долу се припокрива с казаното по-нагоре.Самата маска е силно напоена и още като се извади от опаковката започва да се пени.Като размер на мен ми е идеална,но като си я сложите по-добре е да не правите кой знае какво,а да се отпуснете и да й се насладите.След като вече е на лицето можете да усетите мехурчетата не само от външната й страна ,но и между нея и кожата ви.След премахването й чувствам кожата си по-гладка и нежна и като цяло редовно си ч купувам.
 Втората маска също е на марката  Purederm ,само че е с въглен.Като цяло няма какво по-различно да кажа,защото не откривам някаква разлика в двете.Може би единствено това,че синята май се разпенва малко повече.И двете маски не съдържат сулфати,минерални масла и синтетични оцветители .
 Третата маска е на марката Chamos Acaci.Тя става за всички типове кожа,включително и за чувствителна.Не съдържа парабени,сулфати,минерални масла и синтетични оцветители,което е страхотно.Съставките й са доста интересни.Съдържа женско биле,джинджифил,шизандра и прополис,които правят кожата елавстична и сияйна.Благодарение на този състав маската се бори на много фронтове:забавя процесите на стареене,действа противовъзпалително,овлажнява кожата,намалява луничките и още много други.Като цяло за всеки има по нещо.Истината е,че не е някакво магическо решение на кожните ви проблеми,но при по-редовна употреба ефект определено се вижда.И трите маски са много приятни за употреба и с добър резултат след това.Аз ги ползвам периодично и мисля да продължавам.Цената им е достъпна,което също е плюс.Скоро се надявам да пробвам и някоя друга маска от този тип и разбира се ще ви разкажа :) Надявам се да съм ви била полезна .До нови срещи :)
Ще се радвам ако ме последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен