topbella

вторник, 12 февруари 2019 г.

Грижа за устните 3:Пилинг за устни с кокос Balea

Толкова много обичам аромата на кокос,че на момента щом чух ,че са пуснали нов пилинг за устни с него веднага се втурнах към ДМ.Първото нещо ,което на момента проверих беше как мирише и останах очарована.Дори за секунда ми се прииска да си отхапя от него,толкова вкусно ухае.Опаковката е семпла и изчистена,а цената направо символична-около 2.60лв.
 Ексфолиращите частици представляват натурално кокосово брашно и са сравнително нежни.Не могат да се сравняват със захарен скраб например,защото там частиците са по-груби,но и предвид това,че устните са доста нежно място не е и необходимо .Ефектът и така е доста добър.Пилингът е обогатен и с масло от ший, витамин Е и пчелен восък,които осигуряват подхранване и хидратация.Аз лично имам голяма нужда,защото устните ми са вечно напукани,а този продукт се явява едно приятно допълнение към грижата ми за устните.
 Доколкото се поразрових за състава продукта явно не съдържа  алкохол,алуминиеви соли, консерванти,парабени, парафини / минерални масла.Това ми се струва чудесно.Освен това съвсем случайно видях на опаковката,че е произведена от картон, изработен от 100% рециклиран материал,нещо което винаги подкрепям с две ръце.Тъжното в този случай е ,че продукта е лимитирано издание.

 Много мразя ,когато си харесам нещо от този вид и знам ,че скоро ще изчезне,много ми е неприятно наистина.Но пък от друга страна предвид цената спокойно мога да се запася с някоя опаковка,защото срокът е до 05/2021г.Накратко казано пилинга ми харесва,аромата и състава са чудесни,действието ми допада,да не говорим за цената.Днес съм доста кратко,но пък и какво толкова да се каже за такъв продукт :) До нови срещи.
Много бих се радвала да ме последвате в Instagram

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен