topbella

сряда, 13 февруари 2019 г.

Nivea Clay Fresh Душ гел за тяло с глина и аромат на джинджифил и босилек

Тези дни ,търсейки някакъв по-интересен продукт,с който да разнообразя малко взимането на душ попаднах на новата серия на Nivea с глина.Стори ми се нещо по-различно и реших да пробвам един от трите душ гела,като си взех този с аромат на джинджифил и босилек.
 Другите два са с аромат на хибискус и бяла салвия и на агаве и лавандула.Идеята за такъв продукт ,съдържащ глина определено предизвика интереса ми и още същия ден го пробвах.Идва в доста симпатична опаковка,изчистена и наистина красива и в грамаж от 250 мл.Аромата на мен ми хареса,защото е малко по-нестандартен,някак си едновременно тежък и свеж.Трудно ми е да го формулирам,но определено ми хареса.Самият гел е малко по-гъст отколкото съм свикнала и е в много приятен зелен цвят.Това,което отчитам като минус в него е ,че се нуждая от доста количество,за да получа прилична пяна.Никак не се пени и това не ми хареса въобще.
 Въпреки това и противно на очакванията ми ефекта не беше лош.Кожата ми беше почистена,мека и в никакъв случай не я усещах суха.В крайна сметка това е и обещанието  за краен ефект на този продукт.Затова слабото разпенване може би се явява каприз от моя страна.Аромата определено прави къпането ми едно доста приятно изживяване,но за съжаление не се задържа особено след като излезете от банята.Все пак идеята душ гела да е обогатен с глина ми допада.Тя е богата на полезни за кожата микроелементи и минерали, като цинк и магнезий. Освен това отпушва порите и притежава подмладяващи, антисептични и стягащи свойства. 
 Мислех тези дни да пробвам и някой от другите видове,но добре,че не избързах,защото още две марки са пуснали душ гелове на базата на глина.Става въпрос за Dove и Palmolivе.Интересно ще ми е да пробвам по един и от тях и да сравня трите марки.И разбира се да ви разкажа :) До скоро...


Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен