topbella

сряда, 6 февруари 2019 г.

Mizon Intensive Firming Solution Collagen Power

Сигурна съм,че както при мен ,така и при повечето други жени прекрачили трийсетте фините линии в околоочната зона леко и неусетно завземат територия.Това е крайно неприятно и затова от известно време усилено се мъча да им се противопоставя.Полагам усилия не да премахна тези,които вече са се появили,а по-скоро да забавя появата на новите.В тази битка се осланям на две основни оръжия:домашната козметика и търсенето на подходящ околоочен крем.Днес ще ви разкажа за крема,който използвам от известно време.Става въпрос за стягащия  Mizon Intensive Firming Solution Collagen Power.
 Като начало ме грабна това,че е произведен в Южна Корея.Да,аз също не изоставам в манията по техните продукти,но повечето от тези ,които съм пробвала са наистина добри.Второто и определено по-важно нещо ,което привлече вниманието ми беше състава.Звездата в него е морският колаген.Той се извлича от рибени люспи ,има сходна молекулна структура с човешката кожа и я поддържа еластична и хидратирана .Друга интересна съставка е меденият трипептид-1.Той стимулира синтеза на колаген и по-този начин е отговорен за по-младия и свеж вид на кожата ви.Няма как да не спомена и органичното арганово масло,хиалуроновата киселина ,екстракт от какао и малина ,масло от слънчогледово семе, манго  и  от карите...списъкът не спира дотук и сами виждате ,че е трудно да не са захласнеш по него.За сметка на всичките тези много хубави съставки не съдържа парабени,изкуствени аромати,етанол.
 Опаковката лично за мен е много нежна и красива,а количеството от 10 мл ми се струва напълно достатъчно за такъв продукт.Цветът е полупрозрачен заради липсата на изкуствени оцветители,аромат също липсва.Текстурата е леко лепкава и наподобява гел,но попива добре и няма неприятно усещане.Използвам го от известно време и определено мога да кажа,че съм доволна.Кожата ми е мека,гладка,не я чувствам суха и опъната.Относно това дали се справя с тъмните кръгове не мога да кажа,просто защото нямам такъв проблем.
 За първи път взимам продукт на тази марка,но мисля да поправя тази грешка и да пробвам и други техни неща,защото този крем наистина ми хареса.С удоволствие ще си го доизползвам,а може би и ще повторя покупката.Надявам се да съм ви била полезна ,а ако вие имате някое попадение за тази зона много бих се радвала да го споделите с мен,защото търсенето ми ще продължава и занапред :)
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен