topbella

вторник, 11 юни 2019 г.

Dr. Konopka’s – Освежаващ пилинг за лице за сияйна кожа

Здравейте,момичета.От известно време все се заглеждам в продуктите на естонската марка Dr.Konopka's и всеки път по някаква причина се отказвам да ги пробвам.Когато в началото на месеца видях,че в Лили пускат в промоция техен пилинг за лице реших,че това е знак от съдбата и най-накрая трябва да си взема нещо от тази марка.Основното нещо,което ме привлече в нея беше това,че всички продукти са приготвени на основата на билки и се отличават с високото съдържание на органични съставки.В последно време това е едно от основните неща,които търся в обмислените си покупки.Този пилинг се води освежаващ и е за сияйна кожа.Стори ми се много подходящ за настоящия летен сезон.
 Опаковката му представлява метална туба,което много улеснява използването на продукта до край.Това,което никак не ми хареса,е че капачката е на винт,а поне аз много мразя подобни продукти да се отварят и затварят по този трудоемък начин.
 Консистенцията е гелообразна,но някак стои по-течна.Първото нещо,което ме грабна в този пилинг беше ароматът.Въобще не мога да кажа на какво напомня,но е много нежен и приятен и ми доставя огромно удоволствие.След употребата му лицето ми не е драстично по-сияйно,но пък е много меко и копринено нежно.Вземам  под внимание обаче,че предвид съставките може би по-голям ефект ще има след по-продължителна употреба.Аз съм го използвала около 5-6 пъти до сега и поне на този етап мнението ми е едно и също всеки път.Продукта е много приятен за употреба,лицето ми след него изглежда наистина добре,но не смятам,че може да се справи с някакъв по-сериозен проблем или да пропусна употребата на още някакъв вид ексфолиант.Сега искам да вмъкна накратко и малко информация за съставките му.
 Съдържа екстракти от червена боровинка,калина и краставица.Червената боровинка е мощен антиоксидант и страхотен помощник срещу белезите на стареенето.Екстрактът от калина също забавя стареенето,като освен това стимулира производството на колаген,стяга порите и тонизира кожата.Последният екстракт в този продукт е от краставица.Той задържа влагата в кожата,омекотява я и спомага за намаляването на подувания,ако има такива.Отделно има и силни антиоксидантни свойства и предпазва кожата от вредните влияния на околната среда.Пилингът съдържа и глицерин,получен от естествени суровини,чиято роля е да омекоти и хидратира кожата.Съдържат се и плодови киселини,които се грижат за разтварянето и премахването на мъртвите клетки.Относно самата му употреба аз го нанасям,оставям го да подейства 2-3 минути и го отмивам .Струва ми се,че при такъв вид пилинг трябва някакъв по-дълъг период на действие ,не само нанасяне и отмиване.Разбира се това е мое мнение и не държа,че е най-правилното.Като впечатление ще кажа,че не е най-доброто нещо,което съм ползвала,но определено съм доволна от ефекта.Отново казвам,че очаквам след по-дълга употреба по-голям ефект,не само моментната гладкост и нежност.Ще продължа да го ползвам и занапред с удоволствие и може би няма да е единствената опаковка от него ,която ще купя.
Ако желаете може да ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен