topbella

понеделник, 24 юни 2019 г.

Възстановяваща маска за коса с мед и авокадо на Organic Shop

Здравейте,момичета.Днес ще ви разкажа за продукт,който използвам от известно време и ревюто,на който отлагам постоянно,защото исках да си изградя някакво ясно мнение-било то положително или отрицателно.Е,това така и не стана.Този тип продукти са ми много неприятни,защото реално не знам защо ги ползвам.Хем няма някаква особена полза,хем няма и вреда та малко ми свиди да ги изхвърля.Така се получава едно безсмислено мазане само и само да ги изразходя по-бързо.Не знам за вас,но мен това ме побърква.Това беше между другото,а сега все пак ще ви разкажа и за продукта.Като за начало става въпрос за Възстановяващата маска за коса с мед и авокадо на Organic shop.
 Това,което ме впечатли в нея първо беше,че е произведена от сертифицирани органични съставки(98.67 % натурален произход). Философията на марката гласи "Просто,чисто,естествено". Как да не обърнеш внимание на продукт с такова мото?Хареса ми,че е на основата на мед и авокадо,защото тези съставки укрепват косата, хидратират я и подпомагат растежа й-все неща,от които се нуждая.За сметка на това пък не съдържа вредни съставки като парабени и силикони.Дотук звучи много добре и лично аз тръгнах с голямо очакване към маската,но то някакси не се оправда.

Относно ползата за растежа на косата ми не мога да дам мнение,защото не съм я използвала чак толкова време,за да забележа,но откъм възстановяване и хидратиране разликата е нулева.Консистенцията й е доста плътна и някак все едно не прониква в косъма,а просто си седи върху него и чака да бъде отмита.Ароматът й е приятен,но на мен поне много ми напомня на бадеми.След първите две използвания започнах да я нанасям само по дължината на косата,защото ми е изключително трудно да я отмия,като първия път трябваше да си мия косата втори път.Използвах я 3 пъти седмично,като я държах дори повече от препоръчаните 2-3 минути,надявайки се на поне малка разлика във вида на косата ми.
 В заключение ще кажа,че упорито ще продължа да я използвам докато свърши,пък дано се прояви по някакъв начин.Днес съм доста кратка,но какво повече може да се каже за продукт ,който просто няма никакво действие(разбира се това важи за мен и моята коса).Надявам се скоро да открия нещо,което истински да ме впечатли и разбира се ще ви споделя веднага за него.Усмихнат ден и до нови срещи.
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен