topbella

четвъртък, 27 юни 2019 г.

Victoria beauty bubble mask review

Здравейте,момичета.След бързо преминаване през ДМ се заредих със стабилно количество маски за лице.Толкова обичам да пробвам нови,че никога не ми се струват достатъчно и имам ли възможност винаги се запасявам,или по-точно презапасявам.Първите две използвах в две поредни вечери просто,защото ми беше толкова интересно дали ще ми харесат,че не се стърпях.Става въпрос за маските на Victoria beauty,които ме грабнаха с това,че са "bubble" маски.
 Откакто за първи път пробвах такъв вид направо се влюбих,най-малкото защото са ми изключително забавни.Първо реших да пробвам жълтата,защото е с куркума,нещо което ми се стори доста интересно.Води се "Дълбоко почистваща кислородна маска за лице с куркума".Според описанието точно куркумата е отговорна за подхранването,успокояването,поддържането на здравия и свеж вид на кожата,детоксикира я  и като цяло влияе положително върху целия й вид.Отделно от това съдържа комплекс от 10 супер храни:сладък бадем,овесени ядки,соя,боровинка,портокал,кейл,кисело мляко,тиква,броколи и хайвер от сьомга.Доста дълъг списък,нали?
 За сметка на това пък липсват сулфати,минерални масла и какво ли още не от списъка с вредните съставки.Бях сигурна,че се произвеждат в България,но се оказа,че съм грешала и всъщност се произвежда в Корея.Самата маска е от доста плътно,жълто платно.Цвета много ми хареса и определено ме зареди положително.Ароматът й е доста дискретен,поне за моя атакуван от липите нос.Предизвиква много лек гъдел,който леко наподобява изтръпване,но в никакъв случай не ми беше неприятно.Това,което не ми допадна,беше че има ужасно малки отвори и вследствие на това много неприятно ми припираше на очите.Действието й ме впечатли наистина.Очаквах по-скоро да е забавна,отколкото полезна,но не бях права.Ефекта беше видим и при това доста добър.Лицето ми имаше някак по-здрав и свеж вид,беше меко и нежно.Много малко са маските,които купувам повече от веднъж,но тази определено влезе в списъка ми.
 Втората маска е въглен и някак си очаквах да е синя,но по пътя на логиката се оказа черна.Целта й е да премахне излишните себумни натрупвания,мъртви клетки и токсини.Има ексфолиращо действие,което се дължи на захарната тръстика и папаята.От друга страна активният въглен отстранява токсините и излишното омазняване.Съдържа и екстракти от лимон и портокал,които изравняват тена и придават блясък на лицето,както и хиалуронова киселина.До известна степен ви преповтарям етикета на маската,но просто съм съгласна с всичко,което пише.Останах истински изненадана след като я премахнах.Лицето ми изглеждаше видимо по-добре,по-гладко,по-бляскаво,по-всичко.Съгласна съм,че всеки продукт е добър за един и боклук за друг,но що се отнася до мен ги препоръчвам с две ръце.Преди обаче пак да посегна към тях имам още няколко ,които да пробвам така че скоро очаквайте ново ревю.Надявам се да съм ви била полезна и до скоро.
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен