topbella

четвъртък, 4 юли 2019 г.

Balea Professional Маска за коса тюрбан Oil Repair Intensiv

Здравейте,момичета.Бързам да ви разкажа за продукт,който ми беше изключително интересно да пробвам.След като от доста време използвам маската тюрбан на Doori и съм все по-доволна от нея ми беше интересно да я сравня с нещо подобно.Преди нея дори не бях виждала такъв вид маска така че като разбрах,че Balea предлага също такъв продукт на момента си взех.Искам да започна с това,което пише на етикета,за да добиете представа какво всъщност представлява.Маската е предназначена за суха и силно изтощена коса,като формулата е с кератин и арганово масло.Има загряващо действие,което спомага за интензивен блясък и копринена мекота.
 Продукта не съдържа силикони,което е добра новина,защото от известно време много се старая да ги избягвам.Стана ми интересно,че е произведена в Китай.Виждала съм какво ли не производство на продуктите на марката,но не и от Китай.Относно начина на употреба-поставя се върху чиста и подсушена коса и се стои 15-20 минути.След това се изплаква и сте готови.Това беше по етикет,а сега ще премина и към моите лични впечатления.Първото,което се забелязва при отварянето й е симпатичния външен вид.Самата шапка е бяла на черни точки,като не знам за вас ,но аз обожавам всичко на точки.
 Второто нещо не беше толкова впечатляващо.Става въпрос за аромата.Лично на мен силно ми напомни на една бяла Пина Колада.Наподобява смесица между алкохол и кокос и понеже аз не съм особен фен на алкохола ми беше доста натрапчив и неприятен.Върху косата се усещаше малко по-малко алкохолен,но също толкова неприятен,поради което се радвам,че бързо изчезна.Другото,което не ми хареса,беше лепенката, с която се фиксира шапката.Беше едновременно силно "омазана" с лепило,което доста трудно махнах от пръстите си и в същото време ужасно слаба.На всеки 30 секунди трябваше да я залепям и стягам наново,което направи тези 20 минути престой с маската крайно некомфортни.За сметка на неприятния и неудобен престой с маската ефекта беше изненадващо добър.Загряващо действие не усетих,но пък косата ми наистина стана много мека и блестяща.Като завършек на това кратко ревю искам да кажа,че да маската не беше лоша като резултат,но заради разлика от 1-2 лева не бих я използвала вместо тази на Doori,която си остава мой фаворит.Ще очаквам следващата марка,която ще пусне поредната такава маска и разбира се ще я пробвам с удоволствие.За сега приключвам,надявам се да ви е било интересно и до скоро.
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен