topbella

неделя, 28 юли 2019 г.

Дълбоко подхранващ дневен/нощен крем с Шафран Orientana review

Здравейте,момичета.Днес искам да ви разкажа за страхотния крем,който преди известно време спечелих и който много бързо успя да ме спечели.Като победител имах право да си избера продукти по избор и единия,на който се спрях беше този Дълбоко подхранващ дневен/нощен крем с Шафран Orientana.Преди да започна със самия продукт искам да вмъкна,че магазина,където може да се намери този крем е secretgarden.bg.
 Честно казано дори не бях чувала за тази марка,но след като се сблъсках с този техен продукт мога да кажа,че е фантастичен.Опаковката му е много симпатична,минималистична и изчистена с лилав акцент и идва в размер от 30 гр.Ароматът ми напомня на нещо чисто ,свежо и донякъде прилича на бебешки крем.Причината,поради която избрах точно този крем беше,че е с високо съдържание на шафран,като не знам за вас но аз никога не съм използвала нещо с него.Тази съставка определено разбуди любопитството ми и се поразрових малко за ползите й за кожата.Няколко от тях ме впечатлиха доста поради простия акт,че може би щяха да са ми полезни в борбата с някои мои проблеми.Оказа се,че шафрана се приема за антисоларен агент,който се бори с  вредните UV лъчи и предпазва кожата.Това ми се стори много удачно за сегашния летен сезон.Някъде прочетох,че се нарича "Светия Граал" на красивата кожа,като подобрява влажността й,придава свежест на уморената кожа,силен антиоксидант е и благодарение на това ни осигурява една  по-здрава и млада кожа.Самият крем има богата и доста гъста консистенция може би заради състава:6 растителни масла, 6 етерични масла и 7 растителни екстракта.Въпреки това се разнася много леко и не оставя никакъв филм върху кожата,за сметка на изключително нежно усещане и мекота.Точно това мигновенно усещане ме спечели още при първото използване,но все пак не исках да прибързвам.
В момента го използвам всеки ден и всяко следващо нанасяне ме кара да го харесвам повече и повече.Оставам с впечатлението,че подпомага по-бързото изчезване на пъпки и зачервявания,които при мен не липсват в един кофти момент от месеца.Искам и много набързо да обърна внимание и на самия състав на този крем.Интересното при него е,че е пълен с масла и екстракти силно ценени в индийската култура и използвани в аюрведическите ритуали.Освен шафранът,за който вече споменах съдържа и куркума,лечебно растение,което помага при проблеми с акне и екземи и може би оттам идва бързото справяне с моите пъпки.Съдържа и алое,за чиито невероятни свойства може би вече всеки знае.Впечатление ми направи това ,че съдържа ашваганда-растение,което е изключително ценено и използвано в Аюрведа,като марката използва собствено производство от растението,като го отглежда в Индия и за производството на което притежава Аюрведа сертификат от индуйското правителство.
 Аз съм със суха кожа и за мен този крем беше най-добрия от ужасно много време насам.Толкова е приятно да откриеш продукт,който невероятно добре работи за кожата ти и то съвсем случайно.Препоръчвам го силно и вероятно ще опитам и други продукти от тази марка с надеждата и те да са толкова добри като крема с шафран.
P.S.:Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.
 


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен