topbella

понеделник, 29 юли 2019 г.

Fito cosmetic Скраб за лице против бръчки Коза Дереза review

Здравейте,момичета.Преди известно време търсейки някой нов и непознат продукт попаднах на марката Fito cosmetic,предлагана от Dodis.bg.Никога не я бях чувала и още от пръв поглед ме впечатли с невероятно сладките си дизайни.Факт е,че външния вид продава и именно той ме накара да поразгледам по-сериозно продуктите на тази марка.Тя предлага натурална козметика приготвена от съставки подбирани от цял свят.Самата марка е руска,а продуктите са приготвени по специални рецепти и предлагани на едни доста бюджетни цени.Опаковките са креативни,интересни и красиви.Аз си взех за проба три продукта,но днес ще говоря по-специално за един от тях.Става въпрос за скрабът за лице от серията "Коза Дереза".
 Тази серия включва няколко продукта ръчна изработка,които са на базата на натурално козе мляко.Искам отново да вмъкна това,че дизайнът ме очарова,бурканчето е изключително симпатично и макар пластмасово стои доста стабилно.Грамажът е 175 мл,количество което лично мен ме устройва идеално.Скрабът се води против бръчки и е подходящ за всеки тип кожа.За съжаление точно с това не мога напълно да се съглася.На фона на повечето продукти от този тип,които аз съм ползвала този е доста по-агресивен.Лично на мен ми харесва и отдавна си търся нещо такова,но за хора с проблемна и чувствителна кожа не смятам ,че би бил много удачен.Частиците са доста груби и известно време след употреба това определено се усеща върху лицето.За мен обаче не е неприятно,защото наред с това кожата ми остава изключително мека и нежна.Не си позволявам да го използвам повече от 2 пъти в седмицата,за да не постигна обратен ефект,но за толкова определено съм доволна.От доста време ми се иска някой по-сериозен скраб и с този ударих в целта.

 Поразгледах състава и в него влизат доста интересни съставки.На първо място ще спомена екстракта от козе мляко,който се оказва много полезен за кожата.Той стимулира активността на кожните клетки,възстановява епидермиса,овлажнява,подхранва,бори се с бръчкте и май какво ли още не.Звучи страхотно и покрива моите главни проблеми свързани с кожата.Освен това се комбинира идеално с маслина,а тук ексфолиращите частици са от маслинови костилки и допълнително осигуряват свежест и жизненост.Донякъде в синхрон с нашумялата употреба на витамин Ц в продуктите за лице тук съставката,която стои на второ място като количество е инфузия от шипка.Тя има високо съдържание на този витамин.Други интересни съставки са орехово масло,екстракт от лимонова трева,вечерна иглика и лайка,както и млечен протеин.Като цяло те хидратират,подхранват,изглаждат кожата и се грижат за цялостния й добър вид.
 Като заключение искам да кажа,че съм доволна от този скраб,ефекта от него напълно ме задоволява,но категорично не е за всеки.След употребата му усещам кожата си гладка,мека и овлажнена,нямам зачервявания или някакви проблеми,но отново ще подчертая,че е по-груб.Разбира се това е лично мнение,всеки продукт се приема различно от всяка кожа и всичко,което казах се отнася конкретно за моята.Надявам се да съм ви била полезна и до скоро :)
Много ще се радвам да ме последвате в Instagram.


1 коментара:

Veni Petkova каза...

Много полезна информация. И аз загледах тази серия и доста се чудех дали да пробвам.

Публикуване на коментар

Всичко за мен