topbella

понеделник, 1 юли 2019 г.

Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly review

Здравейте,момичета.Дойде време за поредното среднощно ревю на поредната импулсивна покупка.Скоро време започна да ми става май навик,но какво да се прави като видя нещо ново и ме обхваща едно неистово желание да го пробвам.Поредната ми недообмислена покупка е хидратиращият гел за лице на Garnier.Както бях тръгнала само за пакет памперси незнайно как ми се наби в очите надписа желе и с него на момента дойде и решението ми да го притежавам.Не знам за вас,но аз обожавам да ям желе,като най-хубавото е,че вкъщи никой не го опитва и всичкото остава само за мен.Както и да е,да се върнем на продукта.
 По начало гелът е подходящ за нормална и комбинирана кожа,а моята е суха.Реших да го използвам по няколко причини.Първата е,че съдържа хиалуронова киселина.Тя е от естествен произход и се предполага,че задържа влагата в кожата,като освен това я изглажда и подмладява.Това идеално се вписва в моите нужди.Втората причина е другата съставка-алое вера,което би трябвало да хидратира в дълбочина и също е нещо,от което имам силна нужда.Продукта идва в симпатично,прозрачно бурканче от 50 мл,което обаче поне според мен не е особено подходящо за път.Консистенцията е точно под формата на прозрачно желе със силен,но в никакъв случай не и неприятен аромат,който не се задържа дълго на кожата.
 Според опаковката гелът съдържа 96%  съставки от естествен произход и е веган.Честно казано прекалено често започнах да виждам подобни проценти върху най-различни продукти и някак вътре в мен започвам да се съмнявам доколко това е истина,но това просто като отклонение.Интересното при този продукт е,че е мултифункционален.Може да се използва по три начина:като дневна грижа,нощна грижа и маска.Аз реших да пробвам и трите,за да видя кой ще е най-удачен за мен и моята кожа.По начало си бях решила да го използвам сутрин,но въпреки това дадох шанс и на другите два варианта.Започвам с нощната грижа.Нямам някакъв кой знае какъв отрицателен коментар по нея,но някак си този гел не ми е достатъчен за през нощта.Единственият ефект,който видях беше една идея по-нежна на допир кожа,но нищо друго.Що се отнася за използването му като маска,това беше най-несполучливия вариант за мен.В този случай нанасяте по-плътен слой,изчаквате 3 минути и премахвате излишното,като е препоръчително да се прилага два пъти в седмицата.Аз обаче приключих още на първия.Не знам защо при положение,че като крем нямам проблеми нанасяйки този по-дебел слой лицето започна ужасно да ме сърби.След отмиване имах много червенини и усещане за опъване.Да,и двата проблема изчезнаха сравнително бързо,но пък спомена за тях си остана и реших да не си го причинявам отново.
 И накрая като дневна грижа нещата горе долу се нагласиха.В никакъв случай не е най-доброто,което съм пробвала,нито пък бих повторила тази покупка.Но пък някак усещането при нанасянето му сутрин ми допада.Изглежда ми някак лятно,разхлаждащо,пък и кожата ми наистина става по-нежна.Е,засега това беше от мен.Надявам се да ви е било полезно,пък и интересно.
Заповядайте и в моя Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен