topbella

вторник, 10 септември 2019 г.

Нови придобивки от Nivea:серия Pure color micellar

Здравейте,момичета.След кратко отсъствие се завръщам силно развълнувана от една от последните ми покупки-мицеларни шампоан и 2 в 1 балсам+маска за коса от Nivea.Честно казано дори не знаех,че има нови попълнения в мицеларната серия и като видях тези невероятно сладки розови опаковки въобще не се и замислих,а просто ги грабнах.
Тази розова серия е за боядисана коса и е със съдържание на малинов оцет.Ще започна първо с шампоана.Както при ревюто на предишния мицеларен шампоан на марката и тук искам да вмъкна,че всеки път се впечатлявам от иновативния й дух и стремеж да е в крак с модерното,новото и интересното.Шампоана отново идва в сравнително изчистена опаковка от 400 мл,което си е стабилно количество.Както често казвам обичам прозрачни опаковки,за да мога да си следя колко ми остава от дадения продукт,а тази е точно такава.Много ми хареса дизайна й и точно с него ме грабна в магазина.
Капачката отново е вариант "натискаш и изстискваш",нещо супер практично и удобно поне според мен.Като цяло си бях обещала,че много ще следя какви съставки слагам върху косата си,но този път реших да направя изключение.Според описанието шампоана почиства деликатно,като разпознава цветните пигменти.Защитава и подхранва косата за наситен цвят до 8 седмици и е нежен и деликатен към скалпа.Съставките трябва да хидратират косъма и да предпазват цвета.Категорично не мога да кажа дали предпазва цвета за толкова много седмици,просто защото никога не изчаквам толкова много между боядисванията,но за тези няколко пъти,в които съм го ползвала съм доста доволна.Ароматът ми е крайно приятен,консистенцията е леко гелообразна и след употреба косата ми се чувства прекрасно.Като по-цялостен ефект ще говоря общо за двата продукта,защото ги ползвам винаги заедно и може би оттам крайният резултат е толкова задоволителен.Продуктът 2 в 1 може да се използва като 1-минутен балсам или 10-минутна маска.Аз лично предпочитам втория вариант и така и го използвам.
Тук отново се съдържа малинов оцет + масло от макадамия.Ароматът е идентичен с този на шампоана,консистенцията тук е малко по-плътна,въпреки че не толкова,колкото очаквах за подобен вид продукт.Стори ми се леко водниста,но пък в невероятен бледо-розов цвят.

Още с първото отмиване косата ми се стори по-мека.Като впечатление от двата продукта мога да кажа ,че определено съм доволна.Косата ми е мека,изключително бляскава и като че ли малко по не хвърчаща.Видът й определено ме радва и смятам покупката им категорично за успешна.Е,това беше от мен,надявам се да съм ви била полезна и до скоро.
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.




0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен