topbella

сряда, 18 септември 2019 г.

Balea Hautrein Лентички против пъпки review

Здравейте.Включвам се с едно бързо ревю на продукт,който не е нов,но аз ползвам за първи път.Става въпрос за лентичките против пъпки на Balea.Те са бюджетен продукт,който като идея е доста интересен,но като действие не чак толкова.

На кратко за тях-опаковката съдържа 36 броя лепенки ,разпределени на три места по 12.Хубавото е,че всяко от трите листчета е индивидуално опаковано,което от хигиенна гледна точка е супер.Самите лепенки са прозрачни с леко матов оттенък и са почти незабележими върху кожата.Съдържат силицилова киселина,която е главната отговорничка за справянето с досадните пъпки.Относно употребата им слагате лепенката върху почистената зона и оставяте да действа 8-10 часа,което в моя случай е една нощ.Не се отлепят и на сутринта ги намирам там където съм ги оставила.
Относно ефекта съм малко раздвоена.Сложени върху малки пъпки при мен наистина за една нощ почти изчезват.В този случай това,което не ми харесва е,че да пъпката я няма,но зачервяването от нея остава и си е повече от видно,че такава е имало и къде е била.При по-големи пъпки нещата стоят по-различно.Или по-точно казано стоят на кантар.Има случаи,когато облекчават нещата,не се справят напълно,но поне до някаква степен,което пак е нещо.Но пък голяма част от случаите с по-сериозните пъпки ефекта е нулев.
Ако трябва да отговоря дали бих ги купила отново отговора най-вероятно ще е да.Евтини са,много са и поне при леки случаи мога да се възползвам от тях.Това беше от мен днес,надявам се да съм ви била полезна и до скоро.
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен