topbella

неделя, 29 септември 2019 г.

Тематични маски за лице:зеленчукови

Преди известно време,правейки поредната маска за лице,се замислих,че съм доста традиционно настроена,когато става дума за купуване на този вид продукти.Винаги посягам към еднотипни,обикновено плодови или медени,но никога към нещо малко по-различно.Така реших,че поне един път в месеца ще разнообразявам с нещо по-така,като реших да започна със зеленчукови.Честно казано досега не съм ги отбягвала нарочно,просто не съм ги забелязвала.И така в този дух на мислене се сдобих с 3 зеленчукови маски за лице,за които ще ви разкажа днес.
Първите две са от новите попълнения в ДМ и ми се сториха доста интересни.И двете са на марката Farm Skin и са произведени в Корея.Първо посегнах към тази с цвекло не само,защото самата съставка предизвика по-голям интерес в мен ,но и защото е насочена към един от големите ми проблеми,свързани с кожата.
Води се хидратираща шийт маска и що се отнася до ефекта й върху мен тя се справи страхотно.Самата маска е прозрачна и доста добре напоена.Рядко съм доволна като размер на самото платно,но тази ми пасна идеално.Докато бях с нея нямах никакви проблеми свързани със свличане или някакъв друг вид дискомфорт,което улесни престоя от 15-20 минути с нея.
Маската е напоена с есенция от воден тип,за да хидратира и озарява кожата.Освен цвекло съдържа и хиалуронова киселина,съставка,която от известно време,много ценя.Отделно от това не са добавени вредни за кожата компоненти,а самото платно е от екологична целулозна хартия.Като цяло след премахването й кожата ми беше видимо по-добре изглеждаща,беше изключително гладка на допир и останах наистина доволна.Втората маска е тази с домат.
Води се ревитализираща и според описанието домата спомага за неутрализирането на вредното влияние на агресорите от околната среда върху кожата.Освен това я освежават и възвръщат жизнения й вид.Като външен вид и характеристики тази маска се припокрива с тази с цвеклото.
Честно казано и крайният ефект ми се стори идентичен,затова просто ще кажа,че колкото доволна останах от едната,толкова и от другата.Единствения минус,който откривам в тях е малко завишената цена,но пък в случая си заслужава.Третата и последна маска,за която ще ви говоря днес е на Victoria beauty от серията Help from Nature.Зеленчукът на фокус тук е краставицата,като маската се води пилинг.
Има претенциите нежно да почиства замърсяванията и мъртвите клетки и да хидратира кожата.Първият минус,който откривам за себе си е това,че е отлепваща,нещо което в последно време много намразих.Това разбира се не е недостатък,просто лично предпочитание.Маската е прозрачна с гелообразна консистенция.Нанася се лесно и се премахва безболезнено.Една от причините да не харесвам този тип маски е,че винаги успявам да нанеса повече от необходимото количество и винаги имам затруднения с премахването после.Разбира се и сега се случи точно това,което не е кой знае каква драма,но някак успява да ми развали удоволствието от това лично мое време.

На маската изрично пише да не се нанася върху пъпки и петна.Аз имах една не много голяма пъпка и реших да не спазя това указание,но след премахването пъпката ми направо гореше.Това си е моя грешка,но просто искам да ви посъветвам,винаги да спазвате указанията,защото в противен случай може да си докарате проблеми.И така като реален ефект върху кожата ми при мен по-скоро беше потресаващ.Усещах ужасно упъване,имах зачервявания и кожата ми беше все едно пресушена.Разбира се това е ефектът вурху мен,но категорично няма да повторя с тази маска.Надявам се днес да съм ви била полезна,а скоро очаквайте и продължение :) Пожелавам ви хубав и усмихнат ден.
P.S.:Ако желаете може да ме последвате в Instagram.







0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен