topbella

вторник, 17 септември 2019 г.

Himalaya Fresh Start измиващ гел с ягода

Здравейте,момичета.Продуктът,за който днес ще ви разкажа e измиващия гел за лице на марката Himalaya.Ако трябва да бъда честна нямам навика да обръщам голямо внимание на продуктите им,защото някак не ме грабват.С тази серия обаче ми се струва,че се мъчат да си дадат един нов тласък,едно ново начало и е опит да разчупят досегашната си малко монотонна визия с нещо по-смело и цветно.Самата марка е индийска и претендира,че природата е в основата на продуктите й.Тази серия се води Fresh start,което ми звучи много на място в случая и доколкото видях гелът идва в 3 варианта:ягода,праскова и боровинки.
След дълго вторачване не видях някаква драстична разлика в тях и предназначението им  освен ароматът,като аз си взех този с ягода.Признавам си,че ако не беше ниската цена,щях доста да се почудя дали да го взема,защото бях  резервирана към действието му.В крайна сметка не ме разочарова.Опаковката е почти прозрачна,което не един път съм казвала,че за мен е огромно предимство.Извън това всичките опаковки са страшно сладурски,цветни и свежи и наистина е трудно да ги пропуснете.Ароматът е малко силен,като дори се запазва за някакъв период върху лицето ми,но аз обичам такива продукти и това не е проблем за мен и на мен лично ми харесва.Гелът има  приятна консистенция,която съдържа много малки частички,или по-точно казано семена от ягода,които се усещат леко по кожата.
Това ми хареса,защото освен измиване гелът предлага и една изключително нежна ексфолиация и това автоматично го превръща в продукт 2 в 1.След употребата му първото нещо,което забелязвам в лицето си е,че то изглежда някак по-светло и свежо.Предназначението на гела е да почиства кожата в дълбочина,да премахва излишното омазняване и нечистотиите.Въпреки че моята кожа е суха след използването му не усещам някакъв дискомфорт или допълнително изсушаване и опъване,а напротив.Лицето ми е почистено и добре изглеждащо.Искам само да вмъкна,че продукта е доста икономичен,защото малко количество е необходимо,за да успеете да измиете лицето си.
В началото все изсипвах смело и това доста затрудняваше самото отмиване след това.Като завършек искам да кажа,че най-вероятно ще погледна отново и другите варианти и с удоволствие бих пробвала и тях.А освен всичко друго силно се надявам това да е само началото и от марката да пуснат още продукти от тази серия. 
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен