topbella

понеделник, 2 декември 2019 г.

Възстановяваща маска за коса Alverde

Привет,момичета.От известно време усилено се мъча да вдъхна доза жизненост и приличен вид на доста изтерзаната ми и измъчена коса.Лошите навици,които имам все още са тук,ограничени,но не и премахнати.Точно затова съм в постоянно търсене на нещо,което да ми помогне в тази насока.Преди време попаднах на тази Възстановяваща маска с Био авокадо и Био масло от ший на Alverde.

Славата й на сертифицирана натурална козметика определено ми звучи като плюс така че просто си я взех.Идва в тубичка от 100 мл,което за мен е достатъчно,за да мога да преценя дали ми харесва или не.Интересен ми се стори надписа,че самата опаковка е от минимум 50 % рециклиран материал.Не мога да кажа,че съм стриктна във всяко отношение що се отнася до опазване на околната среда,но пък винаги се радвам на такива "отговорни" опаковки.Та сега за маската-тя е предназначена за изтощена и чуплива коса.Не съдържа чисто синтетични аромати,оцветители,консерванти,вещества на базата на минерални масла и силикон.
От друга страна пък изобилства от полезни съставки.Растителният кератинов комплекс има за цел да предотврати цъфтежа и начупването й.Маслата от авокадо,ший и жожоба пък се грижат за овлажняването на косата,а гроздовият екстракт-за мекотата и блясъка й.Препоръчва се да престои около 3 минути на косата ви,но както и всички други така и тази аз оставям по-дълго.Нанасям я лесно,отмивам също лесно и мирише донякъде приятно.
Но стане ли дума за действието й съм малко раздвоена.Ползвам я от доста време,като ми остава доста малко от нея,но някаква по-сериозна разлика не виждам.До ден след използването й косата ми наистина изглежда малко по-жива и бляскава,но много бързо нещата се връщат по старому.Надявах се при една по-дълга употреба някак ефекта да започне да се задържа за постоянно,но поне при мен такова нещо не забелязах.Не мога да кажа,че маската е лоша,просто не е и добра.Или може би просто не се разбра с моята коса,но категорично няма да повторя тази покупка отново.
Много бих се радвала ако ни последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен