topbella

четвъртък, 5 декември 2019 г.

Beauty Formulas Успокояваща и подхранваща маска за ръце review

Здравейте,момичета.Не знам за вас,но за мен зимата е кошмарен сезон за ръцете ми.Толкова зле им се отразява,че постоянно съм в чуденка какво да ги правя.Точно поради тази причина днес искам набързо да ви разкажа за поредната маска за ръце,която пробвам.Тя е на Beauty Formulas и е под формата на ръкавички.Тук ще вмъкна нещо,което не ми хареса.Маската е с много широки отвори и без лепенки,което създава необходимост от нещо допълнително.Аз лично слагам отгоре едни обикновени ръкавици.

Обогатена е с екстракт от праскова и масло от ший,като се очаква да осигури моментална хидратация и подхранване.Времето за престой е около 20-30 минути,което не е чак толкова много.Ароматът е нежен и леко сладникав,който се запазва известно време след употреба.След премахването на ръкавичките трябва да втриете маската в ръцете без да отмивате.Относно ефекта при моите ръце се забеляза веднага.Бяха нежни,меки,чувството за сухота го нямаше.За ниската си цена маската определено си свърши това,което обещава.Действието се запази около 2 дена,което ми е достатъчно.Определено ще си я купя пак,като се надявам при по-честа употреба да има и по-траен резултат.Това беше от мен,надявам се да съм ви била полезна,ако и вие имате същия неприятен проблем.
Много бих се радвала ако ме последвате в Instagram.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен