topbella

петък, 20 декември 2019 г.

Victoria beauty exclusive trivitaminol hair mask review

Привет,момичета.След поредната неуспешна маска за коса отново се отправих в търсене на нещо ново,по възможност бюджетно и надявайки се успешно.Така  гледайки рафта с продукти с донякъде празен поглед(предвид че скоро нямам особен успех с маските) видях тази на Victoria beauty.

Това,което ми задържа погледа беше думата тривитаминол.Той е моята абсолютно най-любима съставка за коса.Когато родих първото ми дете получих такъв косопад,че бях сигурна,че ще оплешивея.След няколко домашни маски с него нещата не само че се оправиха,но и косата ми никога не е била по-добре.Към днешна дата честно казано бях позабравила за него,но може би е време да започна отново да бъркам отвари .Та след като видях надписа веднага си я взех.
Първото нещо,което ми хареса в нея е ,че има предпазно капаче.Отваряйки го се вижда една доста гъста маска,но все пак икономична.Ароматът въобще не мога да опиша,но за мен е много приятен.След употребата й от около месец забелязах няколко неща.Първото е,че косата ми се заплита в пъти по-малко,което за мен си е просто супер.Второто е,че се справи с лекия ми косопад.Не знам при по-сериозни проблеми дали би помогнала,но в моя случай разликата се забелязва.След употребата й косата ми е мека и лъскава.
Относно растежа при мен по принцип е безбожно бавен ,така че на този етап не съм забелязала някакво бясно и видимо удължаване.Единственото нещо,което на мен не ми харесва е,че откакто я използвам косата ми ужасно много бухва.Това само по себе си никак не е кой знае какъв проблем,но ако липсваше щях да съм с една идея по-щастлива.
Маската е предназначена за всеки тип коса и въпреки че не е нещо супер невероятно определено не съжалявам,че си я взех.Дори обмислям да си взема още една опаковка пък току виж косата ми наистина порасне повече.Надявам се да съм ви била полезна и до скоро.
P.S.:Много бих се радвала ако ни последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен