topbella

неделя, 1 март 2020 г.

Пилинг маска за коса Balea-review

Как сте момичета?Днес ще ви разкажа за нещо,което използвах за първи път и което от дълго време предизвикваше интереса ми.Става въпрос за пилинг за скалп.Любопитството ми към този вид продукти беше провокирано от няколко конкретни реплики,на които попадах случайно.Първата е,че всяка от нас ексфолира лицето си,тялото,ръцете,но не и скалпа.Тази реплика важи във пълна сила за мен.Много държа на тази процедура и наистина я прилагам навсякъде с изключение на главата си.И въпреки че категорично смятам,че е необходима не знам защо пропусках тази важна част от тялото.Както знаете по нашия скалп се натрупва какво ли не-от себум,през мръсотия и прах и разбира се остатъци от хилядите продукти,които ежедневно използваме.С една дума просто задушаваме косата си и после очакваме тя да расте при това здрава и красива.От друга страна не е за подценяване и факта,че ексфолирайки скалпа си подобряваме кръвообращението в тази област,като това ни носи множество ползи като по-бърз растеж или намаляване проблема с пърхота ако го имате.Общо взето този вид пилинг се оказва нещо изключително необходимо за жените искащи добре изглеждаща коса.
Точно поради тази причина при поредното ми посещение в ДМ пред погледа ми попадна пилинг маската на Balea,която ми се стори приемлив и бюджетен вариант,с който да експериментирам.Разликата с това,което принципно исках е,че тя не е просто скраб,а е и маска.След като я нанесете на влажен скалп и масажирате оставяте 15-20 минути да подейства.След това я отмивате и измивате косата си както обикновено с шампоан.Използва се 1-2 пъти в седмицата,като не е подходящ за чувствителен скалп.Като споменах подходящ искам да вмъкна,че точно този вариант не е най-подходящия за мен,защото се води за мазни корени и сухи краища,но пустото любопитство не ме остави и така се сдобих въпреки това с нея.Поради това си предназначение може да забележите думата "tonerde" на централно място.Означава глина(каолин) и е една от водещите съставки в продукта.Глината премахва излишния себум от кожата,както и детоксикира и почиства скалпа.От друга страна има и кератин,който пък предпазва от прекалено изсушаване.Съдържа и прах от черупки от сладък бадем  и  от орех,масло от шеа, пантенол,царевичен и пшеничен  протеин ,както и смлени семена от кайсия,които са източник на много витамини.За сметка на това пък липсват силикони.Освен всички плюсове,които вече изредих такъв тип продукти допринасят за по-лесното усвояване на серумите и като цяло продуктите,които нанасяте след това.След всичко,което изписах е време и за малко впечатления.
Никога не ми е било толкова трудно да се изкажа за някой продукт така,както за този.За  мой срам проблема ми се струва,че не е в продукта,а в мен.Консистенцията му е много гъста,но след контакт с вода става кремообразна.Много трудно ми беше да го нанасям хубаво по скалпа,може би заради дългата коса,може би заради прекалено старание-не знам.Като цяло се измъчвах доста.Като действие е нежен,не усетих прекалено агресивни частиците и този момент не ми донесе някакъв дискомфорт и като прибавим страхотния аромат тази част беше приемлива.Но разбира се идваше  момента на отмиването и мъките ми пак започваха.Частиците са малки,но поне от моята коса се отмиваха страшно трудно,имах чувството,че постоянно ги усещах колкото и да отмивах.Като ефект не мога да кажа,че забелязах някаква осезаема промяна.Вярвам,че пилингът на скалпа е задължителен,но може би трябва доста по продължителна употреба,за да се усети нещо по-конкретно.Като заключение искам да кажа,че продукта не е лош ,но не е моят.Ако имате мазни корени предполагам,че ще сте една идея по-доволни от мен.Аз пък упорита във вярата си,че това е задължителен продукт съм в търсене на някой по-подходящ за мен,така че скоро очаквайте още по темата.
Много бих се радвала ако ни последвате в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен