topbella

вторник, 24 март 2020 г.

Натурална маска за лице и шия "Нежност" от Dizao Natural-review

Здравейте,момичета.Днес искам да ви разкажа за една доста интересна маска,която си бях взела преди известно време,но все не й идваше реда.Сега предвид това,че трябва да си седим главно вкъщи най-накрая реших все пак да я пробвам.Става въпрос за Натуралната маска за лице и шия "Нежност" на Dizao natural.
Няколко неща ме впечатлиха в нея.На първо място това,че е както за лице,така и за шия.Досега не бях попадала на такава шийт маска,която е предназначена и за двете зони.Второто,което ме заинтригува,е че е от 2 етапа.Първият е самата маска,която подхранва и овлажнява кожата.Освен това активира синтеза на колаген и еластин и има повдигащ ефект.Нея я поставяте за 15 минути на лицето,като след премахването й изплаквате с вода.Вторият етап е с консистенция на крем и представлява натурални серамиди с хиалуронова киселина.Нанася се на тънък слой и се оставя да попие от кожата.Цялата маска се води 99.6 % натурална,без ГМО и парабени,както и силикони,синтетични аромати и токсини.Що се отнася до съставките на самата маска присъстват глицерин,колаген,аскорбинова киселина,хиалуронова киселина-съставки,които са доста познати на повечето от нас.
Интерес за мен предизвика протеина от плацента на овца.Оказва сече съдържа голямо количество аминокиселини,витамини и минерали,като и глюкани,които усилват синтеза на колаген и еластин.Може да се каже,че тази съставка подпомага подмладяването на кожата и при това е много добра в тази си работа.Друга съставка,за която искам да спомена е екстрактът от гъби Сребърни ушички.Тези гъби се водят един от петте най-добри продукта против стареене.Освен това хидратира,съживява и избелва кожата.Като цяло в тази маска са включени доста интересни и полезни съставки.А сега и малко мои впечатления.Като цяло маската се препоръчва първоначално да се използва ежедневно в рамките на 12 дни,а след това 1-2 пъти на седмица.Предвид че аз я използвам еднократно може би впечатленията ми не са пълни,особено що се отнася за бръчки и стягане на кожата.Въпреки това останах силно впечатлена.Самата маска е силно напоена и доста голяма като размер.Престоят с нея не ми причини никакъв дискомфорт,освен това че малко се отлепяше в зоната на шията.Етап 2 попи бързо и с него също нямах проблеми.След премахването на самата кърпа лицето ми беше видимо по-свежо,меко и нежно и с доста избистрен и изравнен тен.Резултата от едно използване ми хареса до такава степен,че определено вярвам,че ако се спазат препоръките за тези 12 дни ефектът върху лицето ще е страхотен.Това е първия продукт на тази марка,който използвам,но категорично няма да е последния.Надявам се да съм ви била полезна и до скоро.
P.S.:Много бихме се радвали да ни последвате и в Instagram.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен