topbella

сряда, 4 март 2020 г.

Хидратиращо почистващо олио с кокосово масло Nivea - review

Здравейте момичета! Днес искам да ви споделя за най-новия ми продукт-това е измиващото олио на Nivea за лице и очи.Отдавна имах желание да вкарам такъв продукт в рутината си и се радвам,че това най-накрая се случи.Идеята на измиващото олио е да премахне грима,замърсяванията по кожата и излишния себум .Работи на принципа,че подобни разтварят подобни или в случая мазните съставки в грима и себума .Аз избрах това с кокосово масло,което освен почистване осигурява и прилична хидратация .А и кокосът ми е любимец под всякаква форма,което за мен е допълнителен плюс.
Подходящо е за нормална кожа и не съдържа неприятни съставки като оцветители, етилов алкохол и парабени.Формулата се води олио в мляко.Това означава,че когато се използва върху суха кожа разтваря грима и другите замърсявания,а след прибавяне на вода се превръща в консистенция идентична с млечна,чиято роля е да отмие всичко и да остави чиста и в случая хидратирана кожа.
Аз ежедневно използвам черен молив  за очи и ми е доста трудно свалянето му вечер,но останах доста впечатлена от ефекта на олиото. Наистина е много нежно към кожата, хидратира я и я прави мека. Хубаво е, че е подходящ и за водоустойчиви продукти. Този вид почистване на лицето се оказа много сполучлив и смятам и занапред да продължа да го използвам,а олиото на Nivea е едно добро и бюджетно попадение,което поне засега ще остане важна част в моята рутина.
Ще се радваме ако ни последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен