topbella

понеделник, 9 март 2020 г.

The Body Shop маски за лице-Кафе и Коноп

Здравейте,момичета.Съвсем наскоро се усетих,че сигурно съм единствената,която не е пробвала нищо на The Body Shop.Затова реших да поправя тази грешка и се сдобих с 2 маски,просто с идеята да видя толкова ли е добра наистина марката.Ами да,добра е.Маските,на които се спрях,са тази с кафе и с коноп.
Ще започна с тази с кафето.Честно казано за никоя от маските не бях чела нищо.Още с отварянето на пакетчето се разнесе невероятен аромат на кафе,който изпълни цялата баня.Консистенцията е много интересна и съдържа малки частици.Те се оказаха кафе от Никарагуа,които ексфолират кожата и са отговорни за нейния сияен вид след употреба.Аз имам изключително лош режим,който включва много недоспиване,което разбира се се отразява и на кожата ми.Тя доста често има уморен и повехнал вид,но за моя изненада той просто изчезна.Маската е насочена точно към този проблем,тя намалява признаците на умора и енергизира кожата.
При мен се справи просто блестящо с тази си задача.Когато я нанесох открих,че е затопляща.Както казах не бях прочела много какво купувам.За тази видях,че е за уморена кожа и веднага я взех.Това затопляне е приятно и не ми причини някакъв дискомфорт.Освен кафе съдържа и масло от какао,масло от шеаот Гана,масло от сусам от Никарагуа,както и тръстикова захар от Парагвай.След отмиване кожата е сияйна,с изравнен тен,много по-здрав вид и без следа от умора.Най-хубавото беше,че този ефект беше на лице и на следващия ден.Сутринта като се погледнах в огледалото се изненада от това,което видях.Кожата на лицето ми все едно се беше обновила.Мисля да спра дотук с тази маска и да премина на следващата,защото мога да сипя комплименти до безкрай.Определено се превърна в мой фаворит и скоро мисля да си я взема в по-голяма опаковка.
Втората маска е тази с коноп и ме хвана с това,че е за хидратация-друг мой наболял проблем.Води се нощна и хидратира кожата без да омазнява.Освен семена на коноп съдържа и органично алое вера.
Както и другата и с тази се престоява 5-10 минути,само че след това тази не се отмива.Просто премахвате излишното количество с кърпа.Тук аромата не беше толкова приятен(може би защото съм пристрасна като верен любител на кафето),но ефекта също беше страхотен.Още след премахването на излишната част кожата ми изглеждаше невероятно,а на сутринта два пъти повече.Сега разбирам защо всички обичат толкова марката.След тази проба и на мен ми стана любима и нямам търпение на първо време да пробвам и другите маски,които предлага.Ако и вие като мен не сте се докосвали до тези страхотни продукти го направете,няма да съжалявате.
Ако желаете можете да ни последвате в Instagram.





0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен