topbella

четвъртък, 28 юни 2018 г.

Bioten Detox cleansing gel review

Здравейте.Понеже от вчера съм на вълна Bioten днес реших да ви споделя за един от най-новите им продукти.Истината е,че го използвам доста от скоро ,но се съмнявам тепърва да си променя мнението за него.Става въпрос за почистващия гел Detox. Дори не знаех,че е излязъл такъв продукт,а го видях съвсем случайно и естествено не се стърпях и си го взех.Този гел е обогатен със 100 % естествен активен въглен,което много ми хареса.Той намалява количеството на черни точки,абсорбира излишният себум, замърсяванията и токсините, почиствайки кожата в дълбочина. След малкото измивания с него мога да кажа ,че оставя кожата ми почистена и свежа.В описанието на продукта се казва и,че помага за детоксикацията и подмладяването на кожата,но ми се струва още прекалено рано да го твърдя със сигурност.Състои се от 94% естествени съставки и както повечето продукти на марката не съдържа парабен,парафин ,а тук липсва и сапун.В състава влиза и HYDRO NUTRIENT,който е хидратиращ комплекс,предотвратяващ дехидратацията на кожата.За това спомага и липсата на сапун.Опаковката както винаги е много симпатична,като този път е съчетала в себе си зелено и черно.Разфасофката е от 150 мл,а продукта е икономичен.Ароматът е деликатен и приятен и определено ми допада.В тази серия влиза и мицеларна вода и понеже аз съм голям почитател на този вид продукти съвсем скоро мисля да я пробвам.Надявам се след като използвам гела по-дълго време да остана още по-доволна от него.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен