topbella

петък, 25 януари 2019 г.

Nivea Urban Skin Good Night Detox Mask

В днешната замърсена градска среда и забързано ежедневие грижата за кожата става все по-трудна задача.Замърсеният въздух е един от факторите ,които влияят на кожата в отрицателен аспект-тя губи блясък,еластичност и започва преждевременно да старее.Това в общи линии е идеята на тази нова серия на Nivea.Честно казано ми стана любопитно и се чудех кой продукт от серията да пробвам,но като видях,че има нощна маска колебанията ми бързо приключиха.Обичам този вид продукти,главно заради това ,че спестяват време,а ефекта обикновено е чудесен.Струва ми се наистина удобно да използваш маска ,без да се налага да я крепиш въру лицето си, да я отлепяш или миеш,а в същото време да си спестиш и слагането на нощен крем.Вярно е ,че тук се усеща нотка на мързел от моя страна,но какво да се прави - всеки с пороците си.
 Та сега за продукта-идва в синьо-зелена картонена кутийка,за съжаление в моя случай без никакъв етикет на български.Бурканчето е красиво,със защитна лепенка,която допълнително да го предпазва от замърсявания.Самият продукт е в страшно приятен зелен цвят и с много нежен аромат.Щом го усетите трудно ще сбъркате за коя марка става въпрос.
 Относно съставките на тази маска първото,което ми грабна вниманието е хиалуроновата киселина.Вярвам,че това е така с повечето жени след определена възраст.Тази киселина присъства в нашето тяло ,но с напредването на годините постепенно намалява.По този начин кожата губи своята еластичност и свеж вид.Точно тук идва момента,в който да се включат продукти ,които я съдържат и така да я поддържаме хидратирана и гладка.Друга основна съставка е любимият ми зелен чай.Винаги съм заредена с няколко вида от него и задължително го пия всеки ден.Но в козметични продукти нямам късмета да го срещам толкова често,колкото ми се иска.Тук неговата задача е да неутрализира замърсяващите фактории благодарение на антиоксидантното си действие.На последно място ще вмъкна и присъствието на пантенол.Както разбрах той е член на семейство витамини B-complex, които са отговорни за пълноценното обновяване на клетките.Маската стига за около 15 нанасяния,като аз я използвам два пъти седмично.Честно казано съм малко раздвоена за този продукт.Като цяло наистина кожата ми сутрин е с една идея по-добре от вечерта,виждам положителна промяна ,но не толкова колкото очаквах.Надявах се някакси резултата да е малко по-видим.Въпреки това ще си я доизползвам с удоволствие и дори мисля да пробвам и нещо друго от серията.Може би като се комбинира с някои от тях ефекта ще е по-силен.Това беше за нощната маска на Nivea,ще се радвам ако споделите вие от кой друг такъв продукт сте доволни :)
Ако желаете можете да ме последвате в Instagram.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен