topbella

четвъртък, 11 април 2019 г.

Грижа за устните 4

Здравейте :) Днес отново ще засегна темата за сухите устни ,като ви разкажа за два продукта ,които пробвам отскоро.Те се оказаха и най-добрите,които съм използвала.Искам да започна със скраба за устни.

Останах много впечатлена от него като се започне от външния му вид и се стигне до ефекта.Той е на марката Alverde, като моя е "Sweet berry".В серията има още един-"Mint",който също определено ще си взема.Предполагам,че ще е много приятен за употреба през лятото.Скрабът съдържа подхранващи съставки като бадемово масло и тръстикова захар от сертифицирано биологично земеделие,които определено си вършат работата.Тубичката е много удобна за употреба,продуктът има страхотен аромат и наистина сладък вкус.Усеща се много вкусно върху устните,така че е доста трудно да устоите да не си го хапнете.
 Частичките са нежни,но си вършат работата перфектно.След употребата му устните ми са меки,гладки и някак по-сочни.Оставя лек филм,който аз лично не премахвам.Използвам го доста често и всеки път не мога да се нарадвам на крайния резултат.Всеки ,който има проблем със сухи и пукащи се устни,ще ме разбере.Втория продукт не е толкова впечатляващ,но пък е приемлив на фона на другите подобни,които съм си взимала.Става въпрос за Дантелената маска с хидрогел на Balea.
 Първото,което прави впечатление след като я отворите е колко хубаво е опакована.Второто,както може би се сещате,е колко е красива.Представлява имитация на черна дантела във формата на устни.Маската е доста голяма,така че покрива и голяма част от зоната около устните.
 Закрепя се стабилно и спокойно можете да си свършите някаква работа за 20-те минути,които трябва да стоите с нея.Съдържа екстракт от роза и хиалурон,две доста хубави съставки.След употребата й устните са сравнително гладки и меки,като ефекта се задържа доста по-дълго от този при други маски на марката.
 Комбинацията на двата продукта ми осигурява поне за известно време добре изглеждащи устни.Засега съм се спряла на тях и мисля да ги използвам ,докато не открия нещо по-добро.Надявам се да съм ви била полезна,а ако вие знаете подобни продукти,от които сте доволни ще се радвам да ми споделите :)
Ако желаете може да ме последвате в Instagram.





0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен