topbella

петък, 26 април 2019 г.

И отново за маските...

Здравейте :) Знам,че е късно,но никак не ме лови сън.Затова реших да ви разкажа за последните маски ,които изпробвах.Ако сте чели предишни мои постове знаете,че обожавам да изпробвам нови и нови маски.Никога не ми омръзва и винаги съм запасена с повече отколкото са ми необходими.
 Ще започна с тази,която ме впечатли най-много,а именно Пептидната  подмладяваща маска на марката Chamos.Не само,че ми хареса най-много от тези,за които ще ви разкажа сега,но и по принцип.Още с отварянето се усеща много приятен меден аромат.Ако сте негови почитатели направо ще започнете да се облизвате с апетит.Самата маска е много хубаво напоена и прилепва идеално и въпреки дългия период,в който трябва да я държите на лицето си(от 20 до 30 минути) тя въобще не пречи.
 .Съдържа много полезни съставки,като прополис,пчелно млечице,масло от жожоба,любимата ми хиалуронова киселина и какво ли още не.Обещанията,които дава са доста гръмки,но смятам,че ги покрива напълно.Докато бях с нея чувствах приятно охлаждащо усещане,което ми беше много приятно.След като я премахнах кожата ми беше много хидратирана,гладка и нежна.Нямаше и намек от опъване,но пък остана лек лепкав филм.Това,което ме впечатли най-много,беше че на следващия ден ефекта беше още по-добър.Тенът беше избистрен и изравнен,кожата беше гладка и видимо в по-добро състояние.Ползвала съм я само веднъж и съм влюбена в нея,интересно ми е ако я използвам по-често както се препоръчва колко ли по-добър ще е ефекта.
 Втората маска е на Balea от серията Be Cute.Взех си тази с принта на сърничка,която се оказа много красива.Самата маска е силно напоена и добре прилепваща,но ми се стори доста голяма.Има много силна миризма на розова вода,който поне за мен не беше неприятен.Като цяло действието й беше сравнително добро,но след премахването й остана ужасен мазен и лепнещ слой,който трябваше да измия,защото беше крайно неприятен.Самата маска е подходяща за всеки тип кожа и съдържа някои доста интересни съставки.Екстрактът от шипка е идеален ако имате суха кожа или пигментни петна,а освен това придава и свеж вид на кожата.Екстрактът от соеви семена предпазва от слънчевите лъчи и намалява бръчките.Освен тях съдържа и пантенол,алантоин,глицерин и хиалуронова киселина.Като заключение маската не беше лоша,но най-вероятно не бих я купила отново.
 Маските на Дева взех от любопитство,защото не бях ползвала нещо на марката.Преди да ги пробвам се впечатлих от това,че съдържат 97 % натурални съставки(а розовата 98%).За тях ще говоря общо,защото не откривам голяма разлика.Водят се почистваща,детоксикираща и озаряваща.И трите имат приятен аромат и цвят и стигат за едно нанасяне.Това,което не ми хареса е,че и трите доста ме щипеха.Да,с времето това усещане намалява,но все пак беше неприятно.Като изключим това съм доста изненадана от ефекта им.За цената си,която е направо символична,ефекта беше доста добър.Имаше леко опъване на кожата след отмиването им,но иначе беше някак по-гладка и с изравнен тен.Сега съм се запасила нова порция маски ,така че скоро очаквайте мнението ми за тях.Надявам се да съм ви била полезна :)
Ще се радвам ако ме последвате в Instagram.




0 коментара:

Публикуване на коментар

Всичко за мен